نماد سایت شرکت آرسس

چرا یک مهندس شبکه باید سراغ CCNA بره!؟

سرور اچ پی آرسس: چرا یک مهندس شبکه باید سراغ CCNA بره.

چرا مدرک کمپانی سیسکو!؟

سرور اچ پی آرسس : کمپانی سیسکو یکی از بزرگترین شرکت های جهانی است که تمامی محصولات آن مربوطه به شبکه می باشد و با ۳ نام لینکسیس، سیسکو، ساینتیفیک به مشتریان خود عرضه میشود.
سیسکو با ساخت روتر های چند پروتکل شروع به کار کرد و با پیشرفت تکنولوژی به تنوع محصولات خود اضافه کرد و توانست تمام نیاز های مشتریان خود را رفع کند.
اما تا این حد بزرگ شدن غول شدن شرکت سیسکو تنها مربوط به اختراع روتر های چند پروتکلی نمیباشد و با تولید و ارایه بسته های IP و دیگر خدمات مفید، در رده گرانترین شرکت های تولید قطعات سخت افزار کامپیوتر قرار گرفت.
به این علت این مطالب رو بیان کردم که متوجه اهمیت محصولات سیسکو باشد و بدانید که هرجای دنیا که شما بخواین برای استخدام به عنوان مهندس شبکه برید مدرک ccna رو از شما میخواهند به خصوص کشور خودمون که تقریباََ تمام شرکت ها از مهندسین شبکه خود این مدرک رو میخواهند.


فرصت های شغلی برای مهندسین شبکه CCNA

با این وجود که این دوره بیشتر یک دوره پایه و زمینه ای می باشد اما مهندس هایی که این دوره را میگذرانند می توانند به طور رسمی مشغول به کار بشوند.
فرصت های شغلی برای این دسته از مهندس ها بسیار زیاد و متنوع می باشد و می توانند در مشاغلی از جمله تدریس ادمین شبکه های سیسکو مشغوله به کار شوند.

CCNP بعد از CCNA

همانطور که گفتیم شما می توانید با همان دوره و مهارت CCNA مشغول به کار شوید اما در مهندسی شبکه و هر رشته دیگری کسی موفق تره که بیش تر بدونه پس حتماََ بعد از CCNA سراغ CCNP برید.
شما با گذراندن این ۲ دوره دارای مهارت هایی زیر می باشید‌:

خروج از نسخه موبایل