نماد سایت شرکت آرسس

چگونه از تجهیزات شبکه خود مراقبت کنیم ؟

سوئیچ - سیسکو - روتر - مسیر یاب - Cisco - Swiches - Swich - Router - sever - Blade server - Data center - Routing -

سوئیچ - سیسکو - روتر - مسیر یاب - Cisco - Swiches - Swich - Router - sever - Blade server - Data center - Routing -

تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه و دیتا سنتر ، مخصوصا سرور ها server ، حرارت  زیادی در یک منطقه نسبتا کوچک درست میکند. اکنون سرور ها کوچکتر می باشند و CPU های سریعتر دارند. شرکت آرسس پارت  این مطلب  را منتشر می کند:

به  این دلیل که اکثر قدرت استفاده شده توسط تجهیزات شبکه  درون هوا از طریق گرما تلف می شود ، درواقع آنها می توانند به ظرفیت سرمایشی دیتا سنتر شما فشار وارد کنند. اقلام قرار گرفته در یک دیتا سنتر متوسط میتواند به راحتی گرمای کافی جهت گرم کردن یک محیط مسکونی در انتهای زمستان را تولید کند.

بنابراین به دلیل اینکه وقتی اجزای Network گرم می شوند در معرض خرابی و کاهش طول عمر قرار می گیرند شما باید از خنک کننده استفاده کنید. آسیب ناشی از گرما همیشه بلافاصله به عنوان یک بحران فاجعه بار آشکار نمی گردد. علائم آسیب گرما شامل صدمه دیدن نود ها و خطاهای سخت افزاری که می شود در طول یک تناوب هفتگی یا ماهانه اتفاق بیفتد می باشد که منجر به از کار افتادگی شدید می گردد.

این مهم است اطمینان حاصل کنید که کابینت های تکی برای تجهیزات شبکه یا نتورک تهویه مناسبی را ارائه گردد. درجه حرارت داخل کابینت تحت تاثیر عوامل مختلفی شامل سوراخ های درب، سایز کابینت و انواع تجهیزات Network قرار گرفته درون کابینت می شود.

اکثر روش های مستقیم خنک کردن تجهیزات شبکه برای اطمینان از جریان هوای کافی است. هدف این است که هر سرور، هر روتر و هر سوئیچ مقدار هوای لازم بدون توجه به چگونه بالا و پایین رفتن آن در کابینت داشته باشد. مقدار مشخصی از هوا برای خنک کردن دستگاه ها در محدوده درجه حرارت ایده آلشان در نظر می گیرند. تولید کنندگان تجهیزات نتورک راهنمای خیلی کوچکی برای بیان چگونه خنک کردن آنها ارائه می دهند. اگرچه آن روش ها بسیار ابتدایی هستند اما شما می توانید از آنها برای حداکثر تهویه در کابینت های خود استفاده کنید.

باز کردن آن

خروج از نسخه موبایل