نماد سایت شرکت آرسس

چگونه دو حساب کاربری همزمان در واتس آپ داشته باشیم؟

آیا به دنبال روش هایی برای نحوه اجرای دو حساب WhatsApp در یک تلفن هستید یا چگونه می توانید از 2 WhatsApp در 1 تلفن استفاده کنید؟در این آموزش ، تکنیک های مختلفی را به اشتراک گذاشته ایم که به کاربران موبایل امکان می دهد چندین و یا دوگانه حساب WhatsApp را در یک تلفن واحد اجرا کنند.
واتس اپ یکی از محبوب ترین و رایج ترین برنامه های پیام رسانی فوری این روزها است و به دلیل سادگی و رابط کاربری آسان ، کاربران قادرند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.

WhatsApp به کاربران خود اجازه می دهد پیام هایی را که به صورت رمزگذاری انتهای رمزگذاری شده ارسال و دریافت کنند ، به گونه ای که فقط شما و شخصی که با شما در حال برقراری ارتباط هستید می توانید محتوای پیام را بخوانید ، و هیچ کس در بین آن ، حتی WhatsApp نیست.

هرکدام از موارد موجود در واتس اپ کاملاً مفید هستند ، اما آزار دهنده ترین بخشی که شما در آن قرار دارید چیست؟

اگر یک تلفن هوشمند دو سیم کارت دارید ، ممکن است مایل باشید از دو شماره تلفن واتساپ جداگانه برای دو شماره تلفن متفاوت خود لذت ببرید. اینطور نیست؟

با این حال ، اینجاست که واتس اپ محدودیت هایی را برای کاربران برنامه خود ایجاد می کند. WhatsApp اجازه نمی دهد تا کاربران خود بیش از یک حساب WhatsApp را در تلفن های همراه خود پیکربندی کنند. شاید تعجب کنید:

“چگونه می توانم یک راه حل عالی برای استفاده از 2 WhatsApp در تلفن دو سیم کارت که در واقع کار می کند پیدا کنم؟”

در زیر ، ما نه یک راه حل بلکه چندین راه حل برای مشکل شما معرفی کرده ایم که به شما امکان می دهد دو حساب WhatsApp را در یک تلفن اجرا کنید.

بسیاری از تلفن های هوشمند جدید Android امروزه به شما امکان می دهند چندین حساب کاربری در دستگاه ایجاد کرده یا یک حساب مهمان داشته باشید. بنابراین ، اگر می خواهید 2 حساب WhatsApp را از طریق 1 تلفن اجرا کنید ، می توانید از چندین کاربر استفاده کنید تا یک پروفایل تمام جدید جدا از حساب اصلی در تلفن هوشمند اندرویدی خود تنظیم کنید. در این فضای موازی ، می توانید WhatsApp دوم را از فروشگاه Google Play بارگیری کنید تا یک حساب جدید از ابتدا پیکربندی کنید.

چند کاربر را در تلفن هوشمند Android اضافه کنید. برای این کار کافیست به تنظیمات بروید و بر روی کاربران کلیک کرده و سپس کاربر را اضافه کنید (یا یک حساب مهمان اضافه کنید) ، یا فقط نوار اعلان را پایین بیاورید ، روی نماد کاربر ضربه بزنید و روی افزودن مهمان یا افزودن کاربر ضربه بزنید.

پس از ایجاد یک کاربر جدید ، جزئیات کامل را برای تنظیم حساب جدید ارائه دهید. جابجایی به کاربر جدید ، رابط تلفن کاملاً جدیدی با تنظیمات پیش فرض تلفن را در اختیار شما قرار می دهد. اکنون زمان آن رسیده است که با رفتن به فروشگاه Play ، WhatsApp را در حالت کاربر جدید نصب کنید. پس از بارگیری و نصب برنامه جدید WhatsApp ، تمام جزئیات را وارد کنید و شماره تلفن همراه دیگر خود را که با حساب فعال واتس اپ اصلی خود تنظیم نشده است ، تهیه کنید.

تبریک می گویم ، شما با موفقیت 2 نرم افزار شخص ثالث 2 حساب WhatsApp را در یک تلفن واحد نصب کرده اید. با ویژگی چند کاربره ، حتی می توانید بیش از دو حساب WhatsApp را در یک تلفن اندرویدی لذت ببرید. فقط اطمینان حاصل کنید که یک شماره موبایل نیز به هیچ یک از حساب های فعال WhatsApp وصل نشده است ، زیرا WhatsApp به هیچ وجه به شما امکان نمی دهد با استفاده از یک شماره تلفن واحد ، دو حساب WhatsApp ایجاد کنید.

خروج از نسخه موبایل