نماد سایت شرکت آرسس

چگونه صدا های ضبط شده در آیفون خود را استخراج کنیم ؟

Voice Memo

تا به حال بسیار اتفاق افتاده است که هنگام مصاحبه‌ها یا کلاس‌های مهم و یا شنیدن یک موسیقی جالب اقدام به ضبط صدا می‌کنیم. برنامه ضبط صدای آیفون Voice Memo بسیار کارآمد و ساده و همراه با ویژگی‌های است که در طول کار‌های روزمره ما نیاز داریم.

voice memo یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای آیفون است. با این که این نرم افزار تنها بخش کیفیت معمولی ضبط آن باز است با این حال کیفیت صدا های ضبط شده بسیار شفاف و قابل قبول است اما همه کاربران بعد از ضبط صدا ترجیح میدهند که صداهای ضبط شده را در جایی به غیر ازگوشی خود ذخیره کنند، چرا که بعد از مدتی حجم زیاد ی از گوشی را در برمیگیرد. پس ممکن است به یک محل در دسترس دیگر فایل را منتقل کنیم. راه اینکار سینک کردن و انتقال آن فایل ضبط شده به آیتونز و سپس پاک کردن فایل و خالی کردن فضای بیشتر است.

بسیازی از کاربران برای انتقال فایل های صوتی خود مشکل دارند و به طور دقیق مسیری که این فایل های صوتی ذخیره میشود را نمیدانند . انتقال فایل‌های صوتی از آنچه فکر می‌کنید بسیار راحت‌تر است. برای کل این فرآیند نیاز است که آیفون را به آیتونز وصل کنید اما فقط باید یکسری نکات را در نظر بگیرید که ما در این مقاله به طور کامل توضیح میدهیم .

– گوشی آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید.

– برنامه itunes را اجرا کنید و سپس از ستون کناری گوشی خود را که نمایان شده است را انتخاب کنید.

– گزینه “Music” را بخش بالا/وسط صفحه نمایش انتخاب کنید. تصویر زیر ظاهر می شود:

آیفون

– تیک “Sync Music” را بزنید تا فعال شود. و از گزینه های موجود شاخه  “Include voice memos.” را همانند تصویر بالا تیک بزنید.

– حال گزینه Apply را که در پایین/چپ برنامه قرار دارد را کلیک کنید. با این کار صداهای ظبط شده شما بر روی برنامه منتقل می شود.

و اما مسیری که فایل های صوتی ذخیره میشود که اکثر کاربران با این موضوع مشکل دارند :

– در برنامه آیتیونز کافیست از ستون کناری گزینه Music یا Voice Memo را کلیک کنید و آن ها اجرا کنید.

– برای اینکه به این فایل ها در کامپیوتر خود نیز دسترسی داشته باشید کافیست به مسیر زیر بروید:

C:\Users\your pc name\Music\iTunes\iTunes Media\Voice Memos

با ما همراه باشید …

خروج از نسخه موبایل