نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen9 Server User Guide

سرور اچ پی - سرور - HPE Proliant - DL580 Gen9
مختصری درباره سرور اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen9

سرور اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen9 با بکارگیری پردازنده های Intel Xeon E7-4800/8800 v3 تا ۳۹ درصد در پردازنده اول و تا ۲۰ درصد در هسته اول افزایش کارایی نسبت به نسل قبلی خود داشته است.زمانی که محاسباتی دارید که نیاز به حجم بالای memory دارد،  DL580 G9 با پشتیبانی از ۶ ترابایت مموری DDR4 با سرعتی برابر ۱۸۶۶MHZ و باافزایش کارایی ۱۶ درصدی در دو زنجیره و در ۹۶ اسلات DIMM سرویس خواهد داد.

سرور اچ پی HPE DL580 GEN9 یک سرور استاندارد که با ۹ عدد اسلات FL/FH PCIe 3.0 برای GPGPU ها و انتخاب FelexibleLOM و یا PCIe standup 1GbE و یا آداپتورهای InfiniBand قابلیت انعطاف بالایی را در پهنای باند شبکه برای شما فراهم می کند و این بستر را برایتان مهیا می کند که تجارت خود را با تغییرات روز همگام کنید.

در سرور اچ پی HPE DL580 GEN9 استوریج کنترلر HP Smart Array و کنترلرهای HP SAS HBA طراحی مجدد شده اند که دسترسی شما به داده ها را سرعت ببخشند و به شما اجازه می دهند از کنترلرهای SAS با سرعت ۱۲ گیگابیت در ثانیه استفاده کنید. همچنین پشتیبانی از HP NVMe به همراه ترکیب با ارسال های فشرده توسط PCIe حجم کار را شتاب بخشی می کنند.قابلیت اطمینان در این سرور به همراه کنترلرهای HP Smart Array با ویژگی هایی همچون رمزنگاری امن و Data Mirroring پیشرفته و تکنولوژی HP SmartDrive ، بهبود یافته است.در سرور اچ پی HPE DL580 GEN9 هزینه های Cooling خود را با استانداردهای ASHARE A3 و A4 4 کاهش خواهید داد.شما همچنین در سرور HPE DL580 G9 با ۴ عدد پاور ۱۵۰۰W تا ۹۴% کارایی را شاهد خواهید بود (Platinum Plus)، زیر ساخت کارایی پاورها با ورودی های ولتای -۴۸VDC تضمین می شود.قابلیت hot plug در فن ها و درایو ها، SID اختیاری برای تضمین سلامت و مانیتورینگ اجزاء از دیگر امکانات این سرور می باشد.

در DL580 داشبورد آنلاین برای نظارت به سلامت زیرساخت های همگرا و مدیریت و پشتیبانی را با HP Insight Online خواهید داشت.همچنین پیکیربندی متحدالشکل در حالت بوت با رابط قابل گسترش میان افزار (UEFI) و کیت برنامه نویسی در لحظه (Scripting Toolkits) نیز در اختیار شما خواهد بود. HP DL580 G9 خود را از راه دور با HO ILO نظارت، حمایت و مدیریت می کنید و با HP Smart Update Maneger و Service Pack For Proliant یا به اختصار SPP سیستم عامل و درایورهای خود را به آسانی به روز می کنید و کاهش خرابی را شاهد خواهید بود.

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen9 Server

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen9 Server User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL580 Gen9 Server User Guide

خروج از نسخه موبایل