نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML10 Server

سرور اچ پی - سرور - ML10 - HPE Proliant

بررسی مختصر سرور اچ پی HPE ProLiant ML10 

سرور اچ پی HPE ProLiant ML10 برای کسب‌وکارهای خانگی و کوچک که به دنبال ویژگی‌های سروری و کارایی هستند، سروری مناسب بوده و دارای کم‌ترین قیمت است. محبوبیت آن به علت داشتن قیمت پایین و در عین حال پشتیبانی از بسیاری از اپلیکیشن‌ها مانند فایل سرور و سرویس شبکه است.دارای ماژول تعبیه شده Intel® AMT Management است که کنسول کنترل از راه دور، مرورگر وب GUI و امکان روشن و خاموش کردن از راه دور را دارد. در واقع این ویژگی مدیریتی جایگزینی برای iLO شده است.چیپست اینتل آن یعنی Intel® C236 Chipset از RSTe SATA RAID پشتیبانی می‌کند که کارایی را برای حجم‌های کاری فراهم می‌کند.

این سرور از 4 اسلات حافظه با حداکثر سرعت 2133 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند، دو کانال با دو DIMM دارد و در کل ظرفیت 64 گیگابایتی را فراهم می‌کند.HPE ProLiant ML10 Gen9 حداکثر تا 6 LFF را پشتیبانی می‌کند که حداکثر ظرفیت قابل پشتیبانی در این LFFها، 4 ترابایت است پس در کل در این سرور می‌توان حداکثر 24 ترابایت را مورد استفاده قرار داد و امکان افزایش اسلات I/O نیز فراهم هست.پیکربندی آن شامل UEFI است که هم از راه دور و هم به صورت محلی با Intelligent Provisioning و یا Scripting Toolkits قابل راه‌اندازی است.این امکان نیز وجود دارد که در صورت تمایل از کنترلر HPE H241 Smart Host Bus Adapter نیز استفاده کنید تا بتوانید از حالت HBA یا RAID ساده بهره برید. در حالت RAID ساده می‌توانید RAID 0، RAID 1 و RAID 5 را با قابلیت انتخابی HPE Secure Encryption فراهم کنید.پورت خروجی آن از نوع Display Port است و از VGA پشتیبانی نمی‌کند. در ضمن امکان پیاده‌سازی ESX نیز وجود ندارد.

فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML10 Server

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML10 Server User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML10 Server User Guide

خروج از نسخه موبایل