نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL360 Gen10 Server User Guide

سرور اچ پی - سرور - HPE Proliant - DL360 Gen10

آشنایی با سرور اچ پی HPE ProLiant DL360 Gen10

سرور اچ پی HPE ProLiant DL360 Gen10 امنیت، سرعت و انعطاف پذیری غیر قابل مقایسه ای را ارائه می دهد.  DL360 G10 از پردازنده های Intel® Xeon® Scalable پشتیبانی می کند تا با ۷۱٪ افزایش عملکرد و افزایش ۲۷٪ در عملکرد هسته، همراه با MT/s HPE DDR4 SmartMemory2666 که تا ۳٫۰ TB پشتیبانی میکند و در مجموع عملکرد آن را تا ۶۶٪ افزایش می دهد.

HPE ProLiant DL360 Gen10 با ۱۲ NVDIMM و ۱۰ NVMe ، ثابت کرده که مخصوص کسب و کار و تجارت سنگین است.  با استفاده از HPE OneView و HPE iLO 5، می توان به راحتی نصب، به روز رسانی، نظارت و نگهداری سرور را انجام داد و مدیریت آن را به آسانی انجام دهید.

HPE DL360 GEN10 از تکنولوژی هایی با استاندارد صنعتی پشتیبانی می کند و پردازنده Intel Xeon Scalable تا ۲۸ هسته، ۱۲ گیگابایت SAS و ۳٫۰ ترابایت از ۲۶۶۶MT / s HPE DDR4 SmartMemory را پشتیبانی می کند.

سرور اچ پی HPE DL360 GEN10 با پشتیبانی از ۱۲ NVDIMM در هر شاسی و ظرفیت ۲X نسل اول HPE NVDIMM، سرورHPE ProLiant DL360 Gen10 تا ۱۹۲ گیگابایت بر روی سیستم ارائه می دهد.

این سرور اچ پی  رسیدن به ظرفیت بیشتری با گزینه های پیکربندی درایو تا حداکثر ۱۰ SFF و چهار درایو LFF همراه با گزینه ای برای پشتیبانی از ۱۰ NVMe PCIe SSD ها ارائه می دهد. عملکرد، ظرفیت و اطمینان بیشتر این  سرور را به انتخابی مناسب تبدیل کرده است.

HPE Persistent Memory ، اولین DIMM غیر قابل انعطاف (NVDIMM) جهان است که در HPE ProLiant بهینه سازی شده و باعث کاهش تا ۲۰ برابر در زمان راه اندازی مجدد پایگاه داده می شود و حداکثر آپ تایم را حفظ می کند که در  این دستگاه استفاده شده است.

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL360 Gen10 Server

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL360 Gen10 Server User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL360 Gen10 Server User Guide

خروج از نسخه موبایل