نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen10

ML350 Gen9 - HPE Proliant - سرور - سرور اچ پی

آشنایی مختصر با سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen10 

سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen10 از سی پی یو های جدید اینتل با نام Intel Xeon Scalable پشتیبانی می‌کند. همچنین حافظه‌هایی که در این سرور اچ پی استفاده می‌شود. حافظه‌های سرورهای نسل 10 است که از سرعت 2666 مگاهرتز  تا ظرفیت 3 ترابایت پشتیبانی می‌کند. که نسبت به حافظه‌های نسل قبلی که از سرعت 2400 مگاهرتز پشتیبانی می‌کرد، 11 درصد سریع‌تر هستند.

کیس آن که قابل نصب در رک بوده و  بازطراحی و کوچک‌تر شده و با ارائه امکانات ارتقاپذیری می‌تواند انعطاف لازم برای رشد کسب‌وکار شما را فراهم کند. از 12Gb/s SAS، NVMe SSD و 4 کارت شبکه یک گیگابیتی و بسیاری ویژگی‌های محاسباتی و گرافیکی، پشتیبانی می‌کند.

سرور HPE ProLiant ML350 Gen10 با پشتیبانی از HPE Pointnext و پیاده‌سازی آسان، امکان انتقال به کسب‌وکار دیجیتالی با چابکی بیشتر و با همه محدودیت‌های موجود در بودجه IT را فراهم می‌کند.

ویژگی های سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen10 

سروری بی نظیر و چند منظوره

HPE ProLiant ML350 Gen10 تا دو پردازنده Intel Xeon Scalable را پشتیبانی می کند که از برنز تا پلاتینیوم را شامل می شود.

با ۲۴ اسلات DIMM برای پشتیبانی از ۲۶۰۰MT/s HPE DDR4 SmartMemory باعث کاهش downtime و از دست رفتن اطلاعات می شود. علاوه بر این با ویژگی Fast Fault Tolerance دیگر نگران عملکرد سرور نخواهید بود.

HP ML350 GEN10 راهکارهای مختلفی را از Azure گرفته تا Docker و ClearOS همه را پشتیبانی می کند.

هنگامی که تجارت شما بزرگ تر شد میتوانید این سرور را ارتقا دهید.

HPE ProLiant ML350 Gen10 گزینه های ارتقا زیادی را به شما ارائه می کند تا در صورت لزوم آن ها را گسترش دهید. پشتیبانی از ۸ تا ۲۴ عدد SFF و یا ۱۶ عدد SFF در کنار ۸ اسلات NVMe و ۴ تا ۱۲ عدد LFF همه نیازها را پوشش می دهد.

۸ اسلات PCIe، ۶ پورت USB و اشغال ۵ یونیت از رک همه به ارتقا این سرور کمک می کنند.

وجود ۴ کارت شبکه ۱GbE و انتخاب بین PCIe های ۱GbE, 10GbE یا ۲۵GbE در این سرور به شما اجازه می دهد تا پهنای باند خود را گسترش دهید.

دانلود فایل راهنمای کاربر HPE ProLiant ML350 Gen10 

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر  HPE ProLiant ML350 Gen10 Server User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML350 Gen10 Server User Guide

خروج از نسخه موبایل