نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL60 Gen9 Server User Guide

سرور اچ پی - سرور - HPE Proliant - DL60 Gen9

آشنایی با سرور اچ پی HPE ProLiant DL60 Gen9 :

سرور اچ پی HPE ProLiant DL60 G9 سروری کوچک از سری HPE DL G9 شرکت اچ پی با قابلیت نصب دو پردازنده است و یک یونیت را در رک اشغال می­‌نماید. HPE DL60 GEN9 با توجه به قابلیت­های متنوع آن قادر است برای کسب وکارهای کوچک و متوسط انتخابی بهینه و بسیار مقرون به صرفه باشد.

HPE DL60 GEN9 کارآیی و عملکرد مناسبی را به عنوان فایل و پرینت سرور و همچنین در کاربردهایی نظیر Collaboration و در محیط­های مبتنی بر ابر (Cloud) ارائه می­دهد که تمامی این­ها از DL60 ، دستگاهی همه­ کاره برای سازمان­هایی با بودجه محدود فراهم می‌­آورد.

سرور اچ پی HPE ProLiant DL60 G9 از پردازنده‌های اینتل زئون E5-2600 v3 و E5-2600 v4با حداکثر 14 هسته پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب قدرت پردازشی مناسبی را در اختیار کسب و کارها قرار می­دهد. سرور HP DL60 G9 دارای 8 اسلات حافظه(4 اسلات به ازاء هر پردازنده) است و از رم‌های DDR4 Smart Memory پشتیبانی می­کند، که به این ترتیب بیشترین مقدار حافظه آن 256GB خواهد بود.

HP DL60 G9 امکان نصب 4 هارددیسک LFF از انواع مختلف را هم فراهم می­‌آورد و از قابلیت­های دیگر DL60 می­توان به قابلیت نصب انواع Storage controller (نظیر Dynamic Smart Array B140i, H240 Host Bus Adapter, Smart Array P440/4GB)، پشتیبانی از 3 اسلات PCIe و 2 پورت شبکه یک گیگابیتی (2x1GbE) اشاره نمود.

HPE ProLiant DL60 Gen9 یک سرور کاملا عملیاتی را با نرم‌ افزار ClearOS ارائه می‌دهد که نه تنها هزینه اضافی برای شما ندارد بلکه بسیار مناسب شماست. اچ پی در این نرم‌ افزار بازار اپلیکیشن یا همان Application Marketplace و همچنین رابط کاربری گرافیکی مبنی بر وب را ارایه می‌کند که به صورت Pre-load بر روی هارد درایو قرار گرفته و بدون هیچ کانفیگ و پیاده‌سازی اولیه‌ای، به سادگی آماده استفاده است.

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL60 Gen9 Server

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL60 Gen9 Server User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant DL60 Gen9 Server User Guide

خروج از نسخه موبایل