نماد سایت شرکت آرسس

کسب درآمد با استفاده از ماینر های بیت کوین

ماینینگ چیست؟ - Mining -بیت‌کوین - BitCoin - ASIC - گرافیک - RIG -اتریوم - Ethereum - ماینینگ ( Mining )

ماینر - ای بنگ - miner - ebang - بیتکوین - بیت کوین - bit coin - انت ماینر - Bitcoin

ماینینگ (Mining) یا استخراج در دنیای ارز دیجیتال با ماینر به فرآیند ثبت تراکنش ها در بلوک های اطلاعاتی گفته می شود. زنجیره ای از این بلوک های اطلاعاتی را بلاک چین و تجهیزات استخراج را ماینینگ ریگ (Mining rig ) می نامند. بنابراین استخراج بیت کوین را می توان فرآیند تایید تراکنش های جدید در بلاک چین و کشف بلوک های جدید معرفی کرد. برای آشنایی با استخراج بیت کوین و کسب درآمد از آن ادامه مطلب را بخوانید.

توضیحات بیشتر درباره استخراج بیت کوین

هدف اصلی از استخراج Bitcoin این است که تاریخچه تراکنش ها طوری چینش شود که عملا هیچکس نتواند آن ها تغییر دهد. همچنین در فرآیند استخراج بیت کوین اولویت انجام و تایید تراکنش های جدید مشخص می گردد. از سوی دیگر استخراج بیت کوین را می توان مکانیسم معرفی بیت کوین های جدید به شبکه تعریف کرد.
ماینرها نیز پس از استخراج بیت کوین کارمزدی به عنوان پاداش دریافت می کنند. با این کار دو هدف محقق می شود. یک تولید و انتشار پول جدید و دوم تشویق کاربرها به افزایش امنیت شبکه. جالب است بدانید که اولین بلوک Bitcoin در سوم ژانویه 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو تولید شد که بلوک جنسیس نام داشت.

استخراج بیت کوین چگونه انجام می شود؟

استخراج Bitcoin همراه با تولید هش های جدید و پیچیده است. در واقع هش هر بلاک باید با تعدادی صفر شروع شود. احتمال پیدا کردن هش با تعداد زیادی صفر بسیار کم است. همین موضوع باعث می شود که استخراج Bitcoin به یک کار بسیار پیچیده و انرژی بر تبدیل شود. در همین راستا واژه “سختی” برای تعیین میزان پیچیدگی یافتن بلوک های جدید در مقایسه با اولین بلوک بکار می رود. از طرفی هیچ قطعیتی برای رسیدن به نتیجه مطلوب وجود ندارد. یعنی ممکن است یک ماینر پس از ماه ها تلاش و هزینه، نتواند بلوک جدیدی کشف کند.

کارمزد یا پاداش استخراج بیت کوین چقدر است؟

زمانی که یک ماینر یا استخراج کننده، موفق می شود یک بلوک جدید کشف کند، شبکه به صورت اتوماتیک به او کارمزد یا پاداش می دهد. این مقدار در حال حاضر 12.5 Bitcoin یا حدود 100 هزار دلار (101531) است.

ماینر بیت کوین چیست؟

برای ساخت تابع هش و کشف بلوک های جدید به محاسبات پیچیده ریاضی نیاز است. این محاسبات باید در
سیستم های کامپیوتری با قدرت پردازش بالا انجام شوند. به این سیستم ها ماینینگ ریگ mining rig می گویند. این سیستم ها باید بتوانند چندین گیگ هش را در ثانیه بررسی کنند. بنابراین روزها و هفته ها این فرآیند طول می کشد و انرژی برق بسیار زیادی هم مصرف می شود.

با آرسس پارت همراه باشید….

خروج از نسخه موبایل