نماد سایت شرکت آرسس

HPE StoreEver 1/8 G2 Tape Autoloader

Autoloader - Tape -HPE

یکی از راهکارهای ذخیره سازی مبتنی بر تیپ که شرکت اچ پی ارایه می‌دهد، HPE StoreEver 1/8 G2 Tape Autoloader است. از مهم‌ترین مزایای این راهکار، کم هزینه بودن و مدیریت آسان است. HPE 1/8 G2 Autoloader در واقع ترکیبی منحصربه‌فرد از Density و ویژگی‌های استوریجی است که به صورت فشرده در یک یونیت قرار گرفته است.در صورت استفاده از LTO-8، توانایی ارایه ظرفیت به صورت فشرده (2.5:1) تا حداکثر 240 ترابایت را دارد که در فضای یک یونیتی، فضای بسیار مناسبی را برای رشد داده فراهم می‌کند.

نرم افزارهای مدیریتی در Autoloader

TapeAssure Advanced

مدیریت از راه دور و مبتنی بر وب، باعث می‌شود دسترسی، پیکربندی، مانیتورینگ و عیب‌یابی را به صورتی آسان و سریع در Autoloader داشته باشید و نتیجه آن کاهش وابستگی به حضور کارشناس IT در محل است و نتیجه آن این است که به صورت متمرکز می‌توان چندین سایت را پشتیبانی کرد. حفاظت از اطلاعات مهم با رمزگذاری Native باعث حصول اطمینان خاطر شما زمانی که تیپ گم یا دزدیده می‌شود، است تا اطلاعات شما از دسترسی غیرمجاز حفظ شود. امکان مانیتورینگ به صورت Proactive و Predicative، کارایی عملیاتی و اطلاعات سلامت هم برای رسانه و هم برای درایو با نرم افزار TapeAssure Advanced فراهم می‌شود.

CVTL

در HPE StoreEver 1/8 G2 Tape Autoloader امکان دانلود رایگان نرم افزار CVTL وجود دارد تا مدیریت، مانیتورینگ و پیکربندی چندین Tape Library از طریق تنها یک کنسول فراهم شود.

HPE StoreOpen Standalone

امکان دانلود رایگان نرم افزار HPE StoreOpen Standalone وجود دارد. این نرم افزار، قابلیت LTFS را در این دستگاه توسعه می‌دهد.

HPE 1/8 G2 Tape Autoloader توانایی ارایه ظرفیت 240 ترابایت به صورت فشرده (2.5:1) و نرخ انتقال 300 MB/s را دارد.

ویژگی‌های جدید

پشتیبانی از Tape Media و Tape Drive های LTO-8 Ultrium 30750 FC and SAS

پشتیبانی از ظرفیت 240 ترابایت و نرخ انتقال 300 MB/s

پشتیبانی از LTO-7 Type M media

پشتیبانی از نرم افزار HPE StoreOpen Standalone for LTFS

خروج از نسخه موبایل