نماد سایت شرکت آرسس

بررسی و معرفی شرکت Agnitum؛ شرکت سازنده دیوار آتش

Agnitum - Firewall - شركت Agnitum - Jammer - Outpost - Security - Suite Pro

Agnitum - Firewall - شركت Agnitum - Jammer - Outpost - Security - Suite Pro

در این مقاله از آرسس ما به یکی از شركت‌های تولیدكننده نرم‌افزارهای دیوار آتش (Firewall) (Agnitum) را همراه با توضیحات و ویژگی‌های نرم‌افزار تولیدشده توسط آن كمپانی می پردازیم. دنبال كردن این هدف برای ما از آن جهت مهم است که كاربران طالب امنیت و مقالات امنیتی را بیشتر و بهتر به هدفشان نزدیك كنیم.

بررسی نرم‌افزار Outpost 7
شركت Agnitum در تاریخ فوریه سال 1999 در سن پترزبورگ روسیه با هدف ارائه نرم‌افزارهای امنیتی برای كاربران كامپیوتر و استفاده آسان و موثر از آنها برای رسیدن به تعادل تاسیس شد. محصولات اولیه این شركت به نام‌های Jammer  و  Tauscanجهت كشف و مسدود كردن حملات هكرها با موفقیت انجام شد و به انتخاب دبیر ثبت اختراعات ایالات متحده آمریكا در سال 2000 برنده جایزه ویژه آن سال شد، پس از آن شركت Agnitum با توسعه نرم‌افزار Jammer به عنوان دیوارآتش نسخه شخصی پرداخت و در سال 2002 توانست نرم‌افزار مذكور را وارد بازار اروپا كند.

خیلی سریع این شركت توانست با نرم‌افزار دیوار آتش خود كه بر پایه سهولت در كاربرد و شناسایی حملات و جلوگیری از آنها بنا شده بود جوایز متعددی را به خود اختصاص دهد. از دیگر نقاط قوت این نرم‌افزار توانایی ارائه پلاگینهای اضافه و سفارشی بود تا با توجه به نیاز كاربران رشد و توسعه داده شود و این امر باعث شد تا كاربران به آن اعتماد كنند و یكی از نرم‌افزارهای ستایش شده خود بدانند.

در سال 2005 این شركت تصمیم گرفت نرم‌افزار خود را به پایگاه امنیت شبكه (Outpost Network Security) تغییر نام دهد و آن را به طرفداران خود معرفی كند. در مارس سال 2007 این شركت تصمیم گرفت افزونه ضد اسپم را نیز بصورت رایگان به محصول خود اضافه كند و این شد نقطه عطف كلیدی برای این نرم‌افزار و این شركت. پس از مدت كوتاهی بعد از این اتفاق عظیم و اضافه شدن افضونه ضداسپم، شركتAgnitum تصمیم به توسعه بیشتر و بهتر این نرم‌افزار گرفت و در تاریخ مارس سال 2008 با ارائه نسخه Outpost Security Suite Pro و اضافه كردن افضونه ضدویروس مجموعه نرم‌افزاری خود را تكمیل‌تر كرد.

كنترل استفاده غیر مجاز از درایوهای USB از دیگر افزونه‌های این نرم‌افزار بود كه در بهار سال 2009 به مجموعه نرم‌افزاری Outpost Security Pro اضافه شد. این شركت همچنین اولین نرم‌افزار خود را به عنوان Software as a Service یا همان (SaaS) را در همان سال 2009 ارائه كرد و امكان استفاده ISP های روس، اوكراین و تعدادی از كشورهای خاورمیانه برای آنان فراهم كرد.

از آخرین اخبار معلوم در وب‌سایت رسمی این شركت سازنده دیوار آتش به آدرس www.agnitum.com معلوم است كه نرم‌افزار جدید این شركت به نام Outpost Security Suite Pro ویرایش 7 منتشر شده است و از افزونه‌های جدید آن استفاده از تكنیك‌های جدید رمزنگاری در ارسال شناسه و رمزعبور در سایت‌ها، رمزنگاری حساب‌های پولی الكترونیك و حفاظت از محل‌های ذخیره‌سازی اطلاعات از ویژگی‌های این نسخه از نرم‌افزار است كه به آنها خواهیم پرداخت. از دیگر موارد قابل ذكر كه در وب‌سایت این شركت دیده شد می‌توان به موارد زیر اشاره كرد:
شعار ملی این شركت مراقبت از امنیت شما است.
با جست‌و‌جوی نام IRAN در سایت این شرکت سازنده دیوار آتش به هیچ نتیجه‌ای در این وب‌سایت نخواهید رسید.

خروج از نسخه موبایل