نماد سایت شرکت آرسس

آشنایی با انکلوژر اچ پی HPE BladeSystem c7000 Enclosure

BladeSystem - c7000 - HPE

انکلوژر اچ پی HPE BladeSystem c7000 Enclosure حداکثر 16 عدد سرور اچ پی Blade و حداکثر 8 عدد تیغه Compute، استوریج یا Workstation به علاوه  Storage Interconnects و شبکه های Redundant، را ارائه می دهد . این محصول همچنین شامل MidPlane مولتی-ترابیت با سرعت بالا می باشد که جهت برقراری اتصالات Wire-Once  سرورهای Blade به شبکه و ذخیره ساز اشتراکی مورد استفاده قرار می گیرد . توان برقی که در این انکلوژر به کار می رود از طریق منبع تغذیه Backplane تأمین می شود و این تضمین را می دهد که ظرفیت کامل آن برای تمام تیغه ها (Blades) قابل دسترس باشد.

انکلوژر اچ پی HPE BladeSystem c7000 Enclosure برای محیط های اینترپرایز و کسب و کار هایی طراحی شده است که در آن ها نیاز به توان پردازشیِ بالا است. این دستــگاه 10U از فضای رک شما را اشغال می کند. انکلـوژر BladeSystem c7000 نیازهای زیرساخت های پاور، سرمایشی و I/O را برای پشتیبانی از Blades Server و اتصالات داخلی و اجزای ذخیره سازی برای چندین سال فراهم می کند. این محصول فراتر از سرورهای Blade می باشد. هر انکلوژر قابلیت پشتیبانی از چندین نسل از سرورها را دارا است. HP OneView ادغامی از سرور، ذخیره ساز، شبکه و مدیریتی واحد است که می تواند به عنوان یک محیط یکپارچه مدیریت شود. این نرم افزار مدیریت سرور، ذخیره ساز و شبکه را در پنل مدیریتی خود ترکیب نموده و یک پلتفرم مدیریتی یکپارچه را در اختیار شما قرار می دهد. انکلوژر c7000 مدیران شبکه را قادر می سازد تا به راحتی با اضافه کردن تیغه های بیشتر توان پردازش بیشتری داشته باشند. به این ترتیب سازمان ها پس از صرف هزینه اولیه، هزینه های کمتری را برای افزایش توان پردازشی و انرژی پرداخت می نمایند.

انکلوژر اچ پی HPE BladeSystem c7000 Enclosure شامل اجزاء زیر می باشد:

hpe blade server c7000 enclosure از چندین ترکیب مختلف سرورهای تیغه ای پشتیبانی می کند؛ شامل تا 16 سرور تیغه ای نیمه بلند، هشت سرور تیغه بلند، هشت سرور تیغه ای پلاستیکی، یا ترکیبی از فاکتورهای مختلف که حداکثر تا 16 سرور تیغه ای را شامل می شود. BladeSystem c7000 با توانایی پشتیبانی از بخش زیادی از اتصال شبکه و ذخیره سازی خارجی، گزینه ای عالی برای مجازی سازی قدرتمند است و یا به عنوان یک سرور SQL مستقل یا خوشه ای استفاده می شود .

در حالی که سرورهای تیغه ای عملیات های محاسباتی و ذخیره سازی را فراهم می کند، محفظه خنک کننده مشترک، قدرت و شبکه را برای تیغه های پشتیبانی شده فراهم می کند که می تواند به عنوان یک محیط واحد مدیریت شود.محفظه از حداقل چهار و حداکثر ده مبادله گر گرمایی اضافی پشتیبانی می کند. شش ماژول قدرت پشتیبانی از منبع تغذیه AC و یا ولتاژ DC ولتاژ بالا و خطی تک فاز و سه فاز است. تا چهار کانال I / O  به هم متصل شده به طور همزمان پشتیبانی می شود از جمله اترنت، فیبر کانال، InfiniBand، iSCSI، SAS، و غیره. در شاسی HPE c7000 برای انعطاف پذیری بیشتر BladeSystem Borland Administrator Management Module افزوده شده است.

این سیستم دارای ادغام یکپارچه سرور، ذخیره سازی، شبکه و مدیریت انرژی است. HP OneView ترکیبی از اجزای مختلف است که می توانند توسط یک پلت فرم مدیریت یکپارچه مدیریت شوند. در کنار مدیر اداره ، کارمندان دیگر نیز می توانند سیستم را بر روی سایت یا از راه دور مدیریت کنند. این سیستم یک ماژول مدیریت اختیاری BladeSystem Onboard Management ارائه می دهد: مصرف برق در زمان واقعی برای سرورهای فردی و برای محفظه، دسترسی یکپارچه به ماژول های یکپارچه ILO در هر سرور از یک کابل تک، Insight Display جلو و دسترسی مجتمع برای اتصال پورت های مدیریت دستگاه از یک کابل واحد.

خروج از نسخه موبایل