نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر سرور اچ پی HP ProLiant DL360p Gen8 Server

DL360p Gen8 - سرور اچ پی - سرور - HP Proliant

سرور اچ پی HP ProLiant DL360p Gen8 از سری رک مونت در اندازه 1 یونیت است. این سرور از پردازنده اینتل، مدل E5-2600 Xeons پشتیبانی می‌کند و شرکت‌هایی را هدف قرار داده است که به دنبال سرورهای قابل نصب در رک هستند که بتواند از عهده وظایف سنگین برآید. اچ پی با قاطعیت ادعا می‌کند که می‌تواند مصرف برق را در طولانی مدت کاهش دهد و زمان را برای حل مشکلات و هزینه های عملیاتی را نیز به شدت کم کند.

از ویژگی های کلیدی Gen8 ProLiants این است که تراشه جدید iLO4 را خاموش نشان می‌دهند. این ویژگی اساسی امکان مدیریت سرورها را فراهم می‌کند و استانداردی برای مدیریت Agentless HP، و ویژگی های Active Health System (AHS) and Embedded Remote Support محسوب می‌شود.

این سنسورها به iLO4 اجازه می دهد توجه بیشتری به درجه حرارت در سراسر کل سیستم داشته باشد و نقاط داغ را شناسایی کند. جالب است بدانید که مصرف برقی که فن ها را خنک می کند می تواند ذخیره شود و iLO4 قصد دارد تا هزینه های مصرف انرژی را با روشن و خاموش کردن هنگام نیاز کاهش دهد.

ظرفیت ذخیره سازی از مدل G7 ارتقا یافته بود، همانطور که چهار درگاه درایو LFF، هشت SFF یا ده SFF وجود دارد. جای دیسک ها از ویژگی SmartDrive HP پرده بر می دارد از آنجایی که آنها با وضعیت LEDها بسته شده اند. LEDجاسازی شده بر هر درایو به رنگ آبی است در حالی که این درایو زمانی که آپدیت می شود توسط میزبان شناسایی شده و چشمک می زند.

درگاه جاسازی شده هوشمند کنترل کننده P420i RAID به طور مستقیم به ۲ پورت SASمادربرد متصل است و گزینه های زیادی از RAID و cache را فراهم می کند. سیستم مورد بررسی ما دارای ماژول کامل ۲GB FBWC است. این ویژگی نیاز به باتری را بر طرف می کند چون آن را به عنوان یک خازن کوچک استفاده می کند. به طور کامل می تواند خود را در حدود پنج دقیقه شارژ کند و تا ۸۰ ثانیه برق لازم دارد تا برای انتقال محتوی DDR cache به فلش در صورت برق رفتن فراهم می کند.

پردازنده ها با ۲۴ اسلات DIMM و ظرفیت کامل ۷۶۸ گیگابایت می توانند در سیستم های دو پردازنده با استفاده از ۱۰۶۶MHz LR-DIMMs تحقق یابند. تا ۲۵۶ گیگابایت از حافظه ۱۰۶۶ مگاهرتز RDIMM پشتیبانی شده است و حتی می توانید میزان حافظه را جهت بیشتر کردن عملکرد تا ۳۸۴ گیگابایت حافظه ۱۳۳۳ مگاهرتز HDIMM بالاتر ببرید.

سرور اچ پی مدل ProLiant DL360p Gen8 که مورد بررسی قرار گرفته است با یک جفت از منبع تغذیه ۴۶۰W hot-plug به بازار آمده و HP نیز گزینه های ۷۵۰W و ۱۲۰۰W برای وظایف سنگین تر ارائه می دهد.

این سرور با دو هسته پردازنده Xeons 2GHz E5-2650 8 تجهیز شده است و مصرف برق به شکل چشمگیری پایین آمده است. در ویندوز سرور ۲۰۰۸ R2 در حالت بیکاری ۹۲ وات مصرف انرژی را اندازه گرفتیم. توسط نرم افزار SiSoft Sandra تمام ۳۲ هسته مورد مصرف قرار داده شد و میزان مصرف انرژی آن تنها معادل ۲۲۰ وات بود.

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور HP ProLiant DL360p Gen8 

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HP ProLiant DL360p Gen8 Server User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HP ProLiant DL360p Gen8 Server User Guide

 

خروج از نسخه موبایل