نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر سرور اچ پی HP ProLiant DL380 G7 Server

DL380 G7 - سرور اچ پی - سرور - HP Proliant
سرور اچ پی HP ProLiant DL380 G7 از نظر سختافزاری شباهت زیادی به نسل ششم آن دارد. در واقع شما میتوانید مدلهای تقریبا مشابهی از این دو نسل را پیدا کنید. نسل ششم  بلافاصله پس از معرفی پردازندههای زیون سری 5500/5600 اینتل با هسته Nehalem یعنی اواسط سال 2009 معرفی شد. از سوی دیگر، معرفی نسل هفتم بیش از یک سال بعد یعنی با عرضه پردازندههای زیون مبتنی بر هستهWestmere همزمان بود که حداکثر حاوی 6 هسته پردازشی بودند. با توجه به این واقعیت که پردازندههای زیون سطح بالای سری 5600 از  Hyper-Threading پشتیبانی میکنند، هر یک از این پردازندهها قادر به اداره 12 رشته پردازشی خواهند بود. به این ترتیب هر سرور DL380 با دو پردازنده از این خانواده در مجموع دارای 12 هسته فیزیکی خواهد بود و میتواند در هر لحظه تا 24 رشته پردازشی را اداره نماید.
DL380 از نظر ابعاد در خانواده خود تحت عنوان یک سرور دو واحدی (2U) شناخته میشود، سرور مذکور یک مدل با دو سوکت پردازنده است که میتواند پردازندههایی با 2 تا 6 هسته پردازشی را در هر سوکت خود پشتیبانی کند. این سرور همچنین به 18 اسلات حافظه مجهز است. به عبارت دیگر هر سوکت پردازنده 9 اسلات حافظه را در یک پیکربندی سهکاناله (سه اسلات برای هر کانال) در اختیار خواهد داشت. شما میتوانید از ماژولهای حافظه PC3-10600R RDIMM DDR3 (Registered DIMM) یا ماژولهای PC3-10600E UDIMM DDR3 (Unregistered) در این اسلاتها استفاده کنید. در نهایت این سرور قادر است حداکثر از 384 گیگابایت حافظه پشتیبانی کند. برای افزایش امکانات سیستم، شما 6 اسلات توسعه PCI Express را در اختیار خواهید داشت. این سرور بهطور استاندارد از 8 هارددیسک پشتیبانی میکند، اما با یک محفظه درایو ثانویه که بایستی آن را بهطور انتخابی و جداگانه تهیه کنید، حداکثر قادر به پشتیبانی از 16 درایو SFF SAS/SATA خواهد بود. برای دستیابی به عملکرد رقابتی ساختار ذخیرهسازی، HP در این سرور خود از کنترلر مجتمع Smart Array P410i بهره گرفته است. DL380 G7 به دو کنترلر شبکه 1GbE NC382i مجهز است که هر یک دو درگاه اترنت گیگابیتی را پشتیبانی میکنند. به این ترتیب شما چهار درگاه اترنت گیگابیتی را در اختیار دارید.

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HP ProLiant DL380 G7 Server

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HP ProLiant DL380 G7 Server User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HP ProLiant DL380 G7 Server User Guide

خروج از نسخه موبایل