نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای نگهداری و سرویس سرور اچ پی HP ProLiant DL580 Gen7 Server

DL580 Gen7 - سرور اچ پی - سرور - HP Proliant

سرور اچ پی HP ProLiant DL580 Gen7 با قابلیت پشتیبانی از ۴ پردازنده قدرتمند اینتل، همچنین پشتیبانی از انواع Raid و هاردهای پر سرعت SAS و SSD است. استفاده معمول این سرور محاسبات سنگین، مجازی سازی و … است.

عموماً ویژگی های بارز RAS (Reliable, Availability and service availability) (قابل اطمینان بودن، در دسترس بودن و سرویس دهندگی) با سیستم های RISC (Reduced Instruction Set Computin)  در ارتباط هستند. سرور HP ProLiant DL580 Gen7 مانند سری‌های گذشته سرورهای اچ پی، ویژگی‌هایی نظیر کارایی، منحصر بفرد بودن سرورهای اچ پی، قابلیت مدیریت را با به کارگیری آخرین تکنولوژی پردازنده‌های اینتل فراهم کرده است. این امر موجب شده است که این سرور برای کاربرانی که از دیتابیس‌های بزرگ استفاده می‌کنند و محاسبات و پردازش بالایی دارند یا از برنامه‌هایی استفاده می‌کنند که نیاز به حافظه جانبی بالا و خروجی‌های متعدد برای اتصال دستگاه‌‍‌های جانبی دارند، بسیار مناسب باشد.

ویژگی ها:

1- تکنولوژی منعطف شبکه با به کارگیری راهکارهای Broadcom و Qlogic

2- امکان توسعه درگاه های توسعه ای I/O، آخرین مدل پردازنده های 10 هسته ای اینتل، حافظه قابل افزایش DDR3، مواردی هستند که به کاربران این امکان را می دهد که رشد و توسعه زیرساخت IT سازمان را با رشد خود سازمان هماهنگ کنند.

3- معماری HP 4S، قابلیت استفاده تا 2 ترابایت حافظه رم، کارت شبکه های 10 گیگابایتی، 11 درگاه توسعه ای I/O و راهکارهای مدیریتی جدید موجب می شود که این سیستم برای مجازی سازی بسیار ایده آل باشد.

4- سری پردازنده های قدرتمندIntel Xeon E7-4800 و 7500، دسترسی سریع تر به حافظه و پهنای باند بیشتر شبکه و همچنین سرعت دسترسی به درگاه های I/O را موجب می شود که این خصیصه DL 580 G7 را برای اجرای برنامه های حیاتی و با کارایی بالا، بسیار مناسب می نماید.

فن های استاندارد با قابلیت افزونگی (redundant) و اتصال گرم (Hot plug) و منابع تغذیه از نوع common slot باعث افزایش زمان در دسترس بودن این سرور شده است.

آخرین تکنولوژی FBWC (Flash Backed Write Cache) که در این سیستم به کار برده شده است موجب می شود که داده های Cache به صورت تقریباً نامحدود (در قیاس با BBWC در سری های قبلی که فقط دو روز امکان نگهداری داده را داشتند) نگهداری شوند.

HP Insight Control در کنار امکانات جدیدی مثل HP Memory quarantine، به ادمین ها این امکان را می دهد که سلامت دستگاه را به طور مستمر کنترل کنند که این خصیصه باعث قدرتمند تر شدن HP ProLiant DL580 Gen7 در فضای مجازی بواسطه امکان عملکرد مقاوم تر در مقابل خطاها گردیده است.

علاوه بر این HP Insight Control، میزان مصرف انرژی را در یک سرور و گروهی از سرورها اندازه گیری و توان سنجی می کند تا بواسطه آن بتوان میزان مصرف را بهینه کرده و ظرفیت بیشتری را برای دیتاسنتر به وجود آورد.

دانلود فایل راهنمای نگهداری و سرویس سرور HP ProLiant DL580 Gen7 

شرکت اچ پی فایل راهنمای نگهداری و سرویس سرور اچ پی HP ProLiant DL580 Gen7 Server Maintenance and Service Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

دانلود فایل راهنمای نگهداری و سرویس سرور اچ پی HP ProLiant DL580 Gen7 Server Maintenance and Service Guide

خروج از نسخه موبایل