نماد سایت شرکت آرسس

معرفی استوریج EMC Data Domain (بخش اول)

Data Domain - EMC - استوریج - ای ام سی

سیستم‌های ذخیره‌سازی حذف داده‌های تکراری  EMC Data Domain

سیستم‌های ذخیره‌سازی حذف داده‌های تکراری EMC Data Domain انقلابی در پشتیبان‌گیری، آرشیو و بازیابی اضطراری ایجاد کرده‌اند؛ این سیستم‌ها سرعت بسیار زیاد و قابلیت داخلی حذف داده‌های تکراری دارند. این نوآوری به همراه Flash SSD در نسل جدید محصولات ذخیره سازی Data Domain میان رده و بزرگ Dell EMC وجود دارد. با تجمیع از پشتیبان‌گیری و آرشیو داده بر روی استورج EMC Data Domain ، علاوه بر اینکه می توان می‌توان حجم ذخیره‌سازی را ۱۰ تا ۵۵ برابر کاهش داد، می توان دیسک را برای نگهداری طولانی مدت داده‌ها مقرون به صرفه On-Site  و برای Replication مبتنی بر شبکه های WAN در سایت‌های بازیابی از بحران بسیار کارامد کرد.

سیستم عامل Dell EMC Data Domain

سیستم عامل Data Domain به Data Domain Storage کمک می‌کند تا سرعت بسیار بالا، بازدهی مناسب و توان عملیاتی تا ۶۸ TB/Hour را برای یک زسرا ساخت Data Protection ارائه وفراهم کند؛ در عین حال این سیستم عامل همچنین این امکان را می‌دهد تا پشتیبان‌گیری‌های بیشتری در زمان کوتاهتر انجام شود، و فشار بر روی Backup windowها کاهش یابد. DD OS از فرآیند Variable-Length Deduplication استفاده می‌کند تا ‌ فضای مورد نیاز برای نگاهداری نسخ پشتیبان گیری شده  را حداقل نماید و امکان جایگذاری داده‌ها را بر روی بخشی از دیسک که از داده‌های زائد پاک شده است، فراهم کند. بدین ترتیب نیازمندی به فضای ذخیره‌سازی و آرشیو به طور متوسط ۱۰ تا ۵۵ برابر کاهش می‌یابد، و استفاده از دیسک بجای Tape مقرون به صرفه می‌شود.

داده‌هایی که محتوای تکراری آنها حذف شده است را می‌توان بر روی WAN در یک Remote Site یا یک سایت Cloud Service Provider و یا Dell EMC ECS  برای انجام عملیات بازیابی از بحران ، حذف نیاز به Tape-Based Backups ، یا متمرکز کردن Tape backup ها  در یک Central site ، Replicate کرد. محصولات  EMC Data Domain Storage قابلیت تجمیع پشتیبان‌گیری و آرشیو داده بر روی یک زیرساخت را فراهم می‌کند. بدین ترتیب با حذف سیلوهای Backup و آرشیو، و Overhead ناشی از آن، امکان یکپارچگی بیشتر فراهم می‌شود. سیستم عاملی که به DD OS امکان می‌دهد تا در عین حداقل کردن نیازمندیهای مربوط به دیسک عملکردی عالی را ارائه دهد، ساختار مقیاس‌پذیر ( SISLTM ( Dell EMC Data Domain Stream-Informed Segment Layout است. SISL به طور خاص از Continued Advancement عملکرد CPU بهره می‌گیرد تا با حداقل کردن دسترسی دیسک به داده‌های Deduplicated عملکرد محصولات ذخیره سازی EMC Data Domain را هر چه بیشتر بهتر نماید.

خروج از نسخه موبایل