نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر نرم افزار مدیریتی سرور های اچ پی HPE iLO 5 User Guide

HPE - iLO 5 - سرور

همزمان با ورود سرورهای نسل 10 اچ پی به بازار ، نسخه iLO 5 نیز عرضه شد. نرم افزار مدیرتی iLO یا HPE Integrated Lights-Out Management یک تکنولوژی مورد استفاده در تجهیزات سرور شرکت اچ‌ پی است.در واقع iLO یک چیپست سخت‌افزاری است ، اچ پی،چیپ سیلیکونی BMC مخصوص خود را طراحی کرده که از آن به عنوان HPE iLO یاد می‌شوداین چیپ دارای یک پورت خارجی Rj-45 بوده و این پورت در کنار سایر پورت‌های شبکه روی سرور قرار می‌گیرد. این پورت با استفاده از فریم خود می‌تواند امکان اتصال از راه دور به سرور از طریق شبکه را برای کاربران ایجاد کند و سخت‌افزارهای سرور را مانیتور کند.با وجود iLO دیگر نیازی به حضور در دیتاسنتر و محل سرور نیست و از راه دور و با استفاده از رابط کاربری مرورگر وب، می‌توانید به منوها و تمامی موارد مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

نرم افزار مدیریتی HPE iLO همزمان با ورود سرورهای نسل 10 اچ پی به بازار، از نسخه 4 به نسخه 5 ارتقا پیدا کرده که ویژگی‌های امنیتی بسیار برجسته‌ای را ارایه می‌دهد. از جمله پیشرفت‌هایی که در HPE iLO 5 وجود دارد، ویژگی امنیتی در سطح سخت‌افزار است که تحت عنوان Silicon Root of Trust بیان می‌شود. سرعت در iLO 5 نسبت به iLO 4، افزایش دوبرابری داشته که باعث می‌شود در پردازنده، رم و ROM Storage هم سرعت دو برابری داشته باشیم. پس سریع‌تر شدن همه چیز به معنی مدیریت سریع‌تر و کارایی بیشتر است. سادگی در آپدیت فریمور هم از دستاوردهای HPE iLO 5 است. همچنین در iLO 5 به منظور راحتی دسترسی به ریموت کنسول، در قسمت سمت چپ و پایین صفحه اول، Remote Console Thumbnail قرار گرفته است.

دانلود فایل راهنمای کاربر نرم افزار مدیریتی HPE iLO 5 

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر نرم افزار مدیریتی HPE iLO 5 User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

لینک دانلود فایل راهنمای کاربر نرم افزار مدیریتی HPE iLO 5 User Guide

خروج از نسخه موبایل