نماد سایت شرکت آرسس

آشنایی با استوریج اچ پی HPE MSA 1040

MSA1040 - HPE - استوریج اچ پی

استوریج اچ پی HPE MSA 1040 همچون سرور hp برای نیازهای سطوح ابتدایی بازار طراحی گردیده است، و از ویژگی های آن می توان به  8GB کانال فیبر، 1GbE و  10GbE iSCSIاشاره کرد . این دستگاه جدید به کاربران اجازه می دهد با استفاده از روشهای ساده و کارآمد از آخرین فن آوری های ذخیره سازی بهره مند گردیده و به یک تعادل ایده آل  بین عملکرد و بودجه برسند .MSA 1040 نسل چهارم از معماری دستگاههای سری MSA می باشد . این دستگاه  با پردازنده جدید، 2 پورت میزبان و 4GB  حافظه برای هر کنترلر و امکان استفاده از آخرین سری هارد دیسک های پیشرفته طراحی گردیده است .

استوریج اچ پی HPE MSA 1040 دستگاهی است ایده آل برای نیازهای ذخیره سازی در عملیات مجازی سازی و محیط های تحت شبکه که بسیار مناسب بودجه های پایین است. ذخیره‌سازهای HPE MSA 1040 بسیاری از ویژگی‌های HPE MSA 2040 را با قیمت بسیار پایین‌تر به شما ارائه می‌دهد. با ذخیره‌ساز HPE MSA 1040 ادمین‌های سیستم‌های بلید و پرولیانت مدیریت ساده و بصری ذخیره‌ساز را تجربه می‌کنند. HPE MSA 1040 نسل چهارم معماری ذخیره سازهای MSA است که با یک پردازنده جدید، 2 پورت میزبان (host ports) و 4 گیگابایت کش در هر کانال مجهز شده است.

استوریج اچ پی HPE MSA 1040 بسیاری از امکانات MSA 2040 را داراست و مناسب برای نیازهای اولیه ذخیره سازی در عملیات مجازی سازی و یکپارچه سازی با بودجه پایین است. با این دستگاه ادمین سیستم های بلید و پرولیانت سادگی و کارآمدی مدیریت ذخیره سازی را تجربه می کنند.

ویژگی های مهم استوریج اچ پی HPE MSA 1040:

معماری جدید کنترلر با یک پردازنده جدید

4 گیگابایت کش در هر کنترلر

2 پورت میزبان در هر کنترلر (host ports)

اتصال 4Gb/8Gb FC

اتصال 1GbE/10GbE iSCSI

پشتیبانی تا 4 عدد disk enclosures شامل array enclosure

پشتیبانی تا 99 هارد درایو کوچک (SFF)

پشتیبانی از Thin Provisioning؛ که نیازمند مجوز (license) است

رابط وب جدید

پشتیبانی از Sub-LUN Tiering؛ که نیازمند مجوز (license) است

Wide Striping ؛ اینویژگی کمک می کند تا به منظور بهبود عملکرد بتوانید هارد درایوهای بیشتر در پشت یکvolume قرار دهید. (به عنوان مثال بیش از 16 درایو برای یک volume)

 

خروج از نسخه موبایل