نماد سایت شرکت آرسس

بررسی استوریج اچ پی HPE MSA 1050

MSA 1050 - HPE - استوریج اچ پی

استوریج اچ پی HPE MSA 1050 SAN Storage استوریجی flash-ready، اقتصادی و به صرفه و بروز می باشد ،که نیازهای اصلی شما از یک استوریج را تامین می‌کند. خصوصا این که این استوریج، ارزان‌ترین قیمت در مجموعه استوریج های شرکت سرور اچ پی تولید شده است و با سرور اچ پی پرولیانت نسل 9 کاملا سازگار است. پس در حجم‌های کاری ÷کوچک‌ بخش های  IT انتخاب مناسبی است. SAN استوریج اچ پی HPE MSA 1050 از قابلیت اتصال به رابط هاست iSCSI و FC و SAS برخوردار است. این ویژگی قبلا در استوریج‌های کم‌قیمت وجود نداشت.

سری استوریج MSA شرکت HPE یکی از پرکاربردترین پلت‌فرم‌های استوریجی فیبر نوری در طول هشت سال گذشته بوده است و بیش از 500000 دستگاه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است. MSA بهره‌مندی کاربران از جدیدترین تکنولوژی‌های استوریج ضمن برخورداری از کارایی مناسب را با قیمتی بسیار ایده‌آل امکان‌پذیر ساخته است.

استوریج اچ پی HPE MSA 1050 SAN Storage ظرفیت بالاتر در هارد درایوهای SFF و LFF را با اضافه شدن دو مدل HPE MSA 2.4TB 12G SAS 10K SFF (2.5in) Enterprise 512e و HPE MSA 12TB 12G SAS 7.2K LFF (3.5in) Midline 512e نسبت به پیشینیان خود فراهم می آورد

این SAN استوریج اچ پی، ساختار دو کنترلری و چهار پورت هاست زیر را دارد:

1.     8 Gb Fibre Channel

2.     1GbE iSCSI

3.     10GbE iSCSI

4.      12 Gb SAS

استفاده از ساختار flash-ready مدرن، ارتقای عملکرد و کاهش تاخیر را به همراه دارد. سرویس‌های پیشرفته داده و سرمایه‌گذاری کوچک در فناوری flash می‌تواند سازمان شما را یک گام به جلو هدایت کند.

این استوریج نیز همانند نمونه‌های قبلی خود، از قابلیت اشتراک‌‌گذاری و استفاده آسان، علاوه بر قیمت ایده‌آل برخوردار است و با وجود Setup های راحت، راه‌اندازی و مدیریت آن برای ادمین‌های سرورهای پرولیانت اچ پی آسان است.همچنین در طراحی این استوریج، سازگاری آن با سرورهای پرولیانت نسل 10 اچ پی مورد توجه قرار گرفته است.

SAN استوریج اچ پی HPE MSA 1050 به فناوری فلش به همراه تکنولوژی‌های کاربردی و آسان Tiering و Read Cache مجهز است. علاوه بر این، استفاده از این استوریج نیازی به تخصص فنی پیشرفته ندارد و این سیستم به طور دینامیک نسبت به تغییرات واکنش نشان می‌دهد، پس نیازی به عملکردی از سمت شما نیست.

قابلیت ارتقا و توسعه برای تامین نیازهای آتی شما در این استوریج در نظر گرفته شده است و امکان Disk Expansion و اضافه کردن HDD های اضافی به SAN استوریج اچ پی HPE MSA 1050  وجود دارد.همچنین امکان ارتقای MSA 1050 به SAN استوریج MSA 2050 وجود دارد که با آپگریدهای data-in-place در عرض 15 دقیقه قابل انجام است. علاوهبر این، نیازی به migration در این استوریج وجود ندارد و بنابراین نصب و مدیریت آن بسیار آسان‌تر است.

خروج از نسخه موبایل