نماد سایت شرکت آرسس

استوریج اچ پی HPE MSA 2042

استوریج - HPE MSA 2042 - HPE - استوریج اچ پی

استوریج اچ پی HPE MSA 2042 یک پلت‌فرم ذخیره سازی در سطح Entry Level است که دارای تکنولوژی هیبرید فلش تعبیه شده است و شتاب‌بخشی به اپلیکیشن‌ و کارایی بالا را فراهم می‌کند. انعطاف پذیری این استوریج چه در حال حاضر و چه در آینده حائز اهمیت است و با وجود آپگریدهای Data- in-Place هزینه مهاجرت و توسعه هارد درایوها کاهش می‌یابد. در اندازه کوچک با آن شروع کنید و در صورت نیاز، با ترکیب درایوهای SSD ،SAS و Midline SAS آن را ارتقا دهید.

این استوریج اچ پی دارای تکنولوژی تعبیه شده Data Tiering است یعنی داده‌هایی که استفاده زیادی می‌شوند، به فلش منتقل می‌شوند و داده‌هایی که استفاده کمتری می‌شوند، به رسانه‌های ارزان‌تر منتقل می‌شوند.برای این که دسترس پذیری اپلیکیشن‌ها، Remote Replication و Instant Recovery فراهم شود، از 512 تا Snapshot پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزارهای آن هم برای متخصصین و ادمین‌های شبکه، ابزارهای مدیریتی مناسب و ایده‌آلی فراهم می‌کند.

استوریج اچ پی HPE MSA 2042 دارای نرم‌افزار جامعی است که Data Tiering را به صورت تعبیه شده و بلادرنگ فراهم می‌کند. در واقع به صورتی دینامیکی داده‌هایی که دائما در حال استفاده‌اند را به فلش می‌برد تا هم کارایی بالا رود و هم داده‌هایی که کمتر استفاده می‌شوند به رسانه‌های کم‌هزینه‌تری انتقال یابند. این نرم‌افزار با ابزارهای مدیریتی ساده خود برای ادمین‌های شبکه ایده‌آل است.

استوریج اچ پی HPE MSA 2042 دارای 512 Snapshots است که ریکاوری سریع‌تر را فراهم می‌کند و ویژگی Out Of The Box یا OOTB را با هدف ریکاوری در لحظه دارد. OOTB یعنی بعد از نصب، بدون نیاز به پیکربندی و اصلاح می‌توانید از نرم‌افزار استفاده کنید.دارای استاندارد Remote Replication برای بازیابی و دسترس پذیری با صرفه است.دارای SSDهای LFF جدید با ظرفیت 400 و 800 گیگابایت است. همچنین انتخاب‌هایی از SSD را مناسب با هر اپلیکیشن ارایه می‌دهد.مدل‌های جدید HPE MSA 2042 بر اساس حجم‌های کاری مورد نظر شما بهینه شده‌اند: Write Intensive و یا Mixed Use.

مشخصات فنی استوریج HPE MSA 2042:

Capacity: 1152 TB Maximum; Including expansion, depending on model

Drive description: Maximum including expansion, supported, depending on model:

(199) SFF SAS/MDL SAS/SSD

(96) LFF SAS/MDL SAS

Host interface:

16 Gb/8 Gb Fibre Channel (4) Ports per controller

1 GbE/10GbE iSCSI (4) Ports per controller

12Gb/sec SAS (4) Ports per controller

Storage controller:

(2) MSA 2040 SAN Controller

(2) MSA 2040 SAS Controller

Storage expansion options: HPE MSA 2040 Energy Star LFF disk enclosure or D2700 SFF disk enclosure

Clustering support: Windows, Linux, HP-UX, OpenVMS

SAN backup support: Yes

Storage mirroring support: Yes

Systems Insight Manager support: Yes

Form factor: 2U

Compatible operating systems:

Microsoft Windows Server 2012

Microsoft Windows 2008

Microsoft Windows Hyper-V

HP-UX

Red Hat Linux

SUSE Linux

VMware ESXi 5.x

VMware ESXi 6.x

Clustering support: Windows, Linux, HP-UX, OpenVMS

خروج از نسخه موبایل