نماد سایت شرکت آرسس

بررسی تخصصی سرور HPE ProLiant ML110 Gen9

برای داشتن کسب و کاری با ارتقاپذیری بالا و کارا آمدی سرور با توجه به بودجه محدود سرور اچ پی پرولیانت مدل ML110 Gen9 سروری کوچک و مناسب است که با کارایی بالایی که دارد.این سرور قابلیت رشد و توسعه نیز دارد .

ProLiant ML110 Gen9 HPE به گونه ای طراحی شده است که نیازهای شغلی شما را با پشتیبانی از حافظه قابل توجهی برطرف میکند . تک پردازنده است که می‌تواند داخل رک هم قرار گیرد و فضای ۴.۵ یونیت را اشغال می‌کند . این یک بستر عالی برای برنامه های تجاری استاندارد است و می تواند پشتیبانی قابل توجهی را انجام دهد.

ProLiant ML110 از تک Intel Xeon e5-2600 v3 با حداکثر 8 هسته ، یک پردازنده E5-2600 v4 با حداکثر 14 هسته یا یکی از خانواده های پردازنده E5-1600 v3 اینتل پشتیبانی می کند. سرور چهار کانال از ماژول های حافظه DDR3 یا DDR4 را پشتیبانی می کند. قدرت این سیستم یک منبع تغذیه 350W ، 550W یا 750W است. منبع تغذیه پلاگین  750W CS   نیاز به کیت تقویت کننده RPS برای پشتیبانی از منبع تغذیه دوگانه دارد .

هر چهار کانال حافظه موجود در HPE ML110 Gen9 از دو ماژول حافظه DDR3 یا DDR4 حداکثر تا هشت ماژول حافظه پشتیبانی می کند. سرعت حافظه با سرعت پردازنده ، سرعت حافظه و پیکربندی حافظه با تمام اجزای پیش فرض در کمترین سرعت تعیین می شود.

دو تنظیم اصلی شاسی در ML110 gen9 پشتیبانی از درایوهای SAS یا SATA HDD یا SSD وجود دارد. از یک شاسی LFF 8 اینچی 3.5 اینچی یا یک شاسی SFF 16 اینچی 2.5 اینچی استفاده کنید. این سیستم از HPE Dynamic Smart پشتیبانی می کند .

ویژگی‌های HPE ProLiant ML110 Gen9

در ادامه به بررسی ویژگی‌های جدید این سرور می‌پردازیم :

۱- یکی از ویژگی های مهم  پشتیبانی آن از پردازنده اینتل زیون که مخصوص سرورهاست، با تعداد ۱۴ عدد هسته‌ و  سرعت ۳.۵ Ghz

۲-  یک سرور کاملا عملیاتی با نرم‌افزار ClearOS که هزینه قابل قبول و محدودی دارد هم به نفع شما است.

۳- از 1 گیگابایت بیش از دو پورت ، اگرچه ، می توانید از بین چندین کنترلر شبکه اختیاری که می توانید در یکی از پنج درگاه PCIe برای پهنای باند بیشتر نصب کنید ، انتخاب کنید.

۴- پنج اسلات PCIe بر روی سیستم پشتیبانی می شوند که انواع NIC اختیاری ، کنترل کننده HD RAID و GPU را برای پردازش گرافیکی پشتیبانی می کنند. شما می توانید Nvidia Quadro K2200 یا M2000 را انتخاب کنید تا نیازهای گرافیکی خود را پشتیبانی کنید .

۵- یک کنترل کننده شبکه یکپارچه از سرعت ارتباطات پشتیبانی می کند

بررسی دیگر ویژگی‌های این سرور پرداخته‌ایم:

صرفه‌جویی در مصرف انرژی با کاهش هزینه کولینگ .

عمق کیس 48 و وزن آن 25 است .

مدیریت جاسازی شده با استفاده از چراغ های یکپارچه HPE (iLO) آسان انجام می شود و جامع ترین توابع مدیریت از راه دور است. HPE Insight Online همچنین با سرور ML110 Gen9 برای بروزرسانی های سرور از طریق یک مرورگر درج شده است.

خروج از نسخه موبایل