نماد سایت شرکت آرسس

معرفی سرور اچ پی مدلHPE ProLiant XL450 Gen9

سرور اچ پی

آرسس پارت پرداز قرن - سرور اچ پی - سرور HP - خرید سرور - خرید سرور HP - فروش سرور HP - خرید سرور اچ پی - فروش سرور اچ پی - سرور - اچ پی - HP - HPE - سرور HPE - خرید سرور HPE - فروش سرور HPE - سیسکو - CISCO - EMC - Qnap - استوریج Qnap - سوییچ سیسکو - تجهیزات EMC

شرکت آرسس پارت ، سرور اچ پی، تامین سرور و تجهیزات شبکه و تجهیز مراکز انفورماتیک کشور|طراحی و پیاده سازی شبکه های رایانه ای|تجهیزات ذخیره سازی انبوه اطلاعات

The services provided by one or more servers could be as a print server, allowing and monitoring access to a printer or printers ; an application server   

سرور اچ پی را چه کسانی استفاده میکنند ؟

به طور ساده  سرور اچ پی اختصاصی برای کسانیست که به کسب و کار اینترنتی فکر می‌کنند .  به دنبال جذب و حفظ ترافیک بالایی هستند .

اینترنت معمولا درگاه ورودی اکثر شرکت‌ها با هر اندازه، کوچک یا بزرگ، است. با ورود اینترنت پر سرعت به شرکت‌های داخلی و بالا رفتن سرعت از طریق ADSL و یا خط های اختصاصی نیاز مبرمی به کنترل آن احساس می‌شود. بهینه‌سازی استفاده از اینترنت و حفظ ورود و خروج اطلاعات برای هر شرکتی مهم است و به اندازه شرکت و تعداد کارمندان آن ارتباطی ندارد. بهتر است ورود و خروج اطلاعات بر عهده یک سرور و یا یک PC معمولی باشد که توسط نرم افزارهای امنیتی مدیریت می‌شود.

این نرم افزارها توانایی کنترل ورود و خروج کاربران و اطلاعات را به عهده می‌گیرند. بسیاری از این گونه نرم افزارها عهده‌دار کنترل ورودی‌ها و کنترل محتوای آن هستند تا اطلاعاتی که وارد سیستم کاربران می‌شود خالی از آلودگی‌های امنیتی باشد. (قدرت سیستم درگاه اینترنت بستگی به تعداد ایستگاه‌های کاری استفاده کننده از اینترنت دارد و این که روش حفظ اطلاعات و به اشتراک‌گذاری به چه نحوی و با چه نرم افزاری پیاده‌سازی شده باشد.)

متاسفانه به غلط در بین شرکت‌های کوچک مرسوم شده که اشتراک‌گذاری اینترنت را بر عهده سوئیچ یا هاب قرار می‌دهند. هیچ گونه سیاست ورود و خروج اطلاعات در نظر گرفته نمی‌شود . یعنی مودم ADSL به عنوان روتر و درگاه اینترنت بطور مستقیم به سوئیچ یا هاب وصل می‌شود . کلیه کاربران بدون هیچ گونه کنترل و مدیریت از اینترنت به اشتراک گذاشته شده استفاده می‌کنند . از این رو چون هیچ گونه سیستم کنترلی و مدیریتی برای حفظ امنیت کاربران وجود ندارد به سادگی دچار ضررهای امنیتی می‌شوند.

توصیه متخصصین این است که کنترل ورود و خروج اطلاعات با بهترین روش اصولی آن انجام دهید . اینترنت را به صورت مستقیم بر روی شبکه به اشتراک نگذارید . از برنامه‌هایی مانند WinRout Kerio و یا ISA سرور، امنیت لازم را برای شرکت خود فراهم کنید.

سرور اچ پی (HP server)

با توجه به مزیت سرور های  اچ پی میخوایم براتون از سرور های جدید و کاربردی شرکت اچ پی مقاله بنویسیم .امیدواریم قدمی هرچند کوچیک در راستای کمک به شما عزیزان برداشته باشیم .

برای شروع بیاید به این سوال جواب بدیم :                                                                                                                                          در مقیاس با سرور های دیگه آیا سرور شما به شما اجازه میدهد از پتانسیل کامل دیتا خود استفاده کنید؟

اچ پی به شما مدل  HPE ProLiant XL450 Gen9 رو معرفی میکنه . دلایل رونمایی از این محصول قدرت دهی به مصرف کننده است . شما میتونید با استفاده از حداکثر دو پردازنده مدل Intel Xeon E5-2600v3 و حداکثر 512 گیگابایت از حافظه سرور فعالیت ذخیره سازی خود را عملی کنید .

برای عملکرد ایده آل در بارهای تحلیلی ‌؛ سرور HPE ProLiant XL450 Gen9 حداکثر 16 هسته در هر پردازنده دارد .این سرور به شما حداکثر 135W  قدرت را ارائه میدهد . همچنین هر سرور دارای حداکثر 4 عدد PCIe Gen3 است . 

علاوه بر این ، HPE ProLiant XL450 Gen9 سرور نرم افزار مدیریت HPE ProLiant را برای استقرار ، مدیریت و استفاده از منابع ارزشمند مرکز داده ارائه می دهد . این که آیا شما در حال ذخیره سازی برنامه های فشرده مثل Hadoop هستید ؛ ( هادوپ یک چارچوب نرم‌افزاری منبع‌باز است .  پردازش توزیع‌شده‌ ‌داده‌های بزرگ را بر روی خوشه‌هایی از سرورها ممکن می‌سازد. این چارچوب به زبان جاوا نوشته شده است . برای انجام پردازش توزیع شده بر روی هزاران ماشین با تحمل‌پذیری خطای بالا طراحی شده است .)می توانید با طراحی XL450 مقیاس خود را با اطمینان ذخیره کنید.

خروج از نسخه موبایل