نماد سایت شرکت آرسس

آشنایی با دیسک بک آپ گیری HPE RDX

HPE - اچ پی - RDX

دیسک بکاپ گیری قابل حمل  اچ پی HPE RDX، مناسب استفاد سرور ها و ورک استیشن ها است که قوی، قابل حمل، کم هزینه و استفاده از آن آسان است. این سیستم بکاپ گیری، راه حلی ایده آل برای کنترل مکانها از راه دور و کسب و کارهای کوچک و متوسط که منابع IT ی زیادی ندارند، است. منابع IT ی مورد نیاز اینگونه کسب و کارها، کمتر از دفاتر شلوغ و تجارت های نیازمند قابلیت انتقال فیزکی است.

HPE RDX بسیار مناسب چنین محیط هایی است زیرا قدرتمند بوده و تنها به یک اتصال USB نیاز دارد و سیم یا پاور جداگانه ای لازم نیست. به علت بادوام بودن و سازگاری Docking Station آن نسبت به مدل های قبلی و بعدی، باعث کاهش هزینه ها می شود.این سیستم می تواند دیتا را تنها بر روی یک دیسک و با سرعت 360GB/hr ذخیره کند. ظرفیت دیسک می تواند 500 گیگابایت، 1، 2 و 3 ترابایت باشد.

این سیستم، بسیار مستحکم است. برخلاف فلشهای رایج، هارد اکسترنال های استاندارد و حتی آنهایی که بسیار مقاوم خوانده می شوند، RDX طوری طراحی و تست شده که در برابر ضربه های سخت، مقاوم است.در تستهای مستقلی که انجام شده، در 97 درصد مواقع، هنگام افتادن، سالم می ماند در حالی که این احتمال برای فلشهای USB معمولی، صفر درصد است. همچنینکارتریج یا پوششی که RDX در آن قرار دارد، در مقابل گرد و غبار غیر قابل نفوذ است.

شیوه ی دسترسی به فایل را از طریق Drag & Drop ممکن می سازد که در مقایسه با کلیک موس، سبب ساده و راحت شدن کار می شود.به دلیل داشتن درایو HPE RDX، امکان دانلود نرم افزار Yosemite Server Backup Basic وجود دارد که اپلیکیشن بکاپ و ریکاوری را برای محافظت از دیتا فراهم می آورد.

از آنجاییکه بکاپ گیری با بالاترین سرعت (تا 360GB/hr) انجام می شود و با استفاده از شیوه دسترسی رندم دیسک، فایل های پراهمیت را به جای چندین ساعت در چند دقیقه Restore می کند، در نتیجه زمان بکاپ گیری، کاهش می یابد.با توجه به بودجه و ظرفیت مورد نیاز خود، می توانید مدل های 500 گیگابایت، 1، 2 یا 3 ترابایتی را تهیه نمایید. طول عمر زیاد آن باعث می شود هزینه جایگزینی این دیوایس کاهش یابد. اگر ظرفیت های بالاتری از آن در آینده ارایه شود، به جایگزینی Docking Station، نیازی نیست.

سیستم بکاپ گیری قابل حمل اچ پی HPE RDX، قوی، قابل حمل و با دوام است بنابراین بکاپ گیری از دیتاهای مهم کسب و کار (هنگام انتقال، ریکاوری و دسترسی) را به صورت ساده و ایمن از راه دور ممکن می سازد .تمامی مدل های آن، هنگام افتادن از ارتفاع یک متری، مقاومند و برای دیتاها مشکلی پیش نخواهد آمد.

سیستم عامل مایکروسافت ویندوز، شامل یک برنامه Native Backup است که جایگزینی ساده برای نرم‌افزارهای دیگر برندهاست. برنامه Window Backup، به راحتی با HPE RDX قابل استفاده است. این برنامه هنگامی که HPE RDX در حالت Fixed Disk عمل می‌کند (و نه در حالت Removable)، به آسانی با درایو‌های اچ پی HPE RDX قابل استفاده است .

خروج از نسخه موبایل