نماد سایت شرکت آرسس

کارت HBA اچ پی HPE StoreFabric 16Gb

HPE - StoreFabric - HBA - اچ پی

کارت HBA اچ پی HPE StoreFabric 16Gb برای پشتیبانی از سرورهای ProLiant با اسلات PCI-Express I/O برای اتصال به استوریج های HPE با استفاده از پروتکل 16/8/4 Gb Fiber Channel طراحی شده اند. آداپتورهای HPE 16Gb HBA، اجزای زیر ساخت پایگاه داده را به سطح بالاتری از عملکرد و کارایی با توانایی ارائه دو برابر عملکرد I/O از 8GB HBAs در زمان تاخیر کمتری می رسانند. آداپتور 16Gb FC HBA خریداری شده امروزه با شبکه های ذخیره سازی 8 گیگابایتی و 4 گیگابایت سازگار است و از سرمایه گذاری های آینده محافظت می کند.

هنگام استفاده از برنامه های کاربردی فشرده ذخیره سازی، مانند تهیه نسخه پشتیبان / بازیابی، تراکنش های پایگاه داده، مجازی سازی و رسانه های غنی، افزایش عملکرد زیرساخت های 16 گیگابیتی باعث ذخیره سازی سریع تر و بازیابی اطلاعات حیاتی می شود. HBA های 16 گیگابیتی برای محیط هایی با تراکم پهنای باند مجازی بیشتر و مورد نیاز، پهنای باند طوری طراحی شده اند که برنامه های کاربردی و VM های بیشتری را در یک سرور میزبان و پورت فیبر کانال اجرا می کنند و در نتیجه کاهش کابل کشی و بازده بالاتری از سرمایه گذاری فناوری اطلاعات شاهد هستیم. آداپتورهای چهار پورت مخصوصا برای سرورهای با تعداد اسلات PCIe محدودی که دارند طراحی شده اند که حجم کارهایی را که نیاز به پهنای باند شبکه بسیار بالا دارند، اجرا می کند.

در معرفی و بررسی HPE StoreFabric 16Gb Hot Bus Adapter ، تا سه برابر IOPS یا همان Input/Output operations Per Second، دو برابر توان عملیاتی داده (MB/s) را ارائه می دهد و تاخیر را نسبت به HBA های FC 8Gb به نصف کاهش می دهد. HPE SN1200E تا 1.6 میلیون IOPS را در یک پورت تک یا در مجموع در هر دو پورت عرضه می کند.

بهترین IOPS کارت HBA، زمان تاخیر و عملکرد بازدهی افزایش تراکنش در ثانیه نرم افزار و پایگاه داده را فراهم میکند، انتقال سریعتر بلوک بزرگ و افزایش تعداد ماشین های مجازی که می تواند در هر سرور پشتیبانی می شود را نیز فراهم میکند.

برای مشاوره و درخواست پیش فاکتور محصولات با بخش فروش تماس بگیرید.

https://arsess-co.com/

021-72034

021-77538205

خیابان سهروردی جنوبی ، انتهای خیابان حجازی ، نبش اقلیمی پلاک 4 واحد 4

ساعت کاری شرکت : 9 الی 18

خروج از نسخه موبایل