نماد سایت شرکت آرسس

HPE Synergy 12000 Frame

HPE Synergy و مختصر تعریفی از آن !

قبل از توضیح درباره کلیت HPE Synergy ،نسل جدید اچ پی ، لازم است به سوال هایی پاسخ دهیم :

آیا زیر ساخت IT شما به طور موثر ذخیره سازی میکند؟

آیا به طور یک پارچه امنیت را برای امروز و فردای شما تامین میکند؟

HPE Synergy باعث رابط مدیریتی میشود  که به IT امکان می دهد فوراً منابع را در هر پیکربندی جمع آوری و مجدداً جمع کند. به عنوان پایه و اساس HPE Synergy با سبك های جدید و سنتی زیرساخت های كاری ، پیچیدگی سخت افزاری و عملیاتی را از بین می برد تا بتواند فناوری اطلاعات را ارائه دهد و زیرساخت ها برای برنامه های کاربردی سریعتر و با دقت و انعطاف پذیری بیشتر انجام و ارائه شود .

این محصول جدید اچ پی  به شما کمک میکند تا به تمامی حساب های ذخیره سازی خود به سریع ترین حالت ممکن دسترسی پیدا کنید. با این محصول میتوانید محتوایی چند دامنه ای در مقایسه با کل زیرساخت  ایجاد کنید و تمامی منابع موجود را راستای تجارت استفاده نمایید

نوع طراحی این محصول باعث میشود جستجوی سریع و پیچیدگی بارگذاری ها کاهش پیدا کند .

این کار باعث افزایش کارآیی فناوری اطلاعات با رشد اقتصادی و عملکرد متعادل در منابع می شود تا اثربخشی راه حل را افزایش دهد.

https://arsess-co.com

 

تصویر HPE Synergy 12000 Frame از نمای جلو :

– شش منطقه برای ذخیره سازی

-پنل جلویی ، برای اتصالات کنسول سینرژی

https://arsess-co.com

 

تصویر HPE Synergy 12000 Frame از نمای عقب :

– دارای 6 پایه  اتصال ماژول به هم پیوسته (افزونگی 3 + 3)

-دارای 10 پنکه فن 

-دارای 6 منبع تغذیه

HPE Synergy و استفاده بهینه آن در ایران !

Synergy ها منبع پردازشی، ذخیره سازی و شبکه را یکجا به ما می دهد . می توان روی آنها بصورت بهینه برای راه اندازی Application ها استفاده نمود . براحتی محیط مجازی و Cloud را به ما خواهد داد.

به زبان ساده تر و بومی شده کشور ایران در حال حاضر در بیشتر سازمان هااز سرورهای DL ویا ML و در پاره ای موارد از Bladesystem ها استفاده می شود . مرتبا سازمان ها در حال خرید سرور و دستگاههای ذخیره ساز جدید می باشند .در عین حال هیچکدام مدیریت مناسب و یکپارچه ای ندارند.

به عنوان مثال سیستم عامل های جداگانه روی سرور نصب می شود . سرورها بعد از راه اندازی مانیتور نمی شوند، Firmware آنها جداگانه بروز می شود و نیاز به Restart سرور دارد، سوئیچ های شبکه و دستگاههای ذخیره ساز جداگانه مدیریت می شوند و … که تمامی این موارد باعث افزایش هزینه سازمان ها خواهد شد در عین حال که چابکی لازم را هم از سازمان ها می گیرد. ولی استفاده از Synergy باعث کاهش هزینه های خرید (CAPEX) و کاهش هزینه های نگهداری و مدیریت (OPEX) میشوند.

خروج از نسخه موبایل