نماد سایت شرکت آرسس

آشنایی با ماژول های محاسباتی در سینرجی (Synergy)

سینرجی - synergy - module - ماژول - ماژول سینرجی - HPE Synergy

ماژول های محاسباتی در سینرجی (Synergy)

سینرجی اچ پی (HPE Synergy) یک زیرساخت پر سرعت و بهینه نیاز به تغییر از سیستم های قدیمی به سیستم هایی با استخری از منابع (Storage , Compute , Fabric) انعطاف پذیر را ایجاد می کند. ماژول های محاسباتی درهم آمیخته سینرجی (Synergy) ظرفیت قابل انعطاف پذیری از توان محاسباتی را با سرعت بالایی برای کاربرد های متنوع فراهم می‌کنند.

سینرجی (Synergy) ماژول های محاسباتی متنوع و قدرتمند با توان پشتیبانی از انواع رنج پردازنده ها (E5 2 و 4 سوکته و E7 2 و 4 سوکته) برای نیاز های متفاوت (2 ماژول برای کاربرد های نرمال و 2 ماژول برای فعالیت های حساس)  را داراست که مقیاس پذیری، بهینه سازی و تراکم ، سادگی در ذخیره سازی و Performance بسیار بالا از ویژگی ها آن است و برای workload های متفاوت مانند پردازش های سنگین، زیر ساخت های web و IT مناسب می باشد.

تعداد Module های حافظه بیشتر ، افزایش تعداد mezzanine ها از 2 به 3 عدد ، حافظه های انعطاف پذیر بدون احتیاج به raid controller ها در کنار رنج متفاوت سرورها چند مورد از برتری های سینرجی نسبت به بلید سرور هاست.

در ماژول های compute سینرجی ذخیره ساز های بهینه ای هم طراحی شده که باتوجه به نیازها مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به نیاز تا 12 ماژول (synergy 480) در فریم سینرجی جای می گیرد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

ماژول HPE Synergy 480 Gen9

مدل 480 که همانند مدل 460 بلید سرور ها با قابلیت های بسیار بالاتر می باشد ، می تواند تا 1.5 ترابایت حافظه را روی  24 ماژول خود با 2 پردازنده ارائه دهد. افزایش حافظه (RAM) به 24 ماژول بدون محدودیت در استفاده (بر خلاف blade server ها که در مواردی که از تمام توان cpu نیاز به استفاده بود تعداد ماژول های قابل استفاده حافظه از 16 به 12 کاهش پیدا می کرد، در سینرجی از حداکثر توان پردازنده ها همراه با تمام ماژول های حافظه می توان استفاده کرد) در کنار پردازنده های قدرتمند خانواده Intel سری E5-2600 قابلیت تراکم بالا تری را برای ماشین های مجازی به ازای هر ماژول Compute فراهم می کند.

 ماژول HPE Synergy 660 Gen9

مدل 660 با ارتفاع 2 برابر 480 و پشتیبانی از 4 پردازنده سری E5-4600 شرکت اینتل که تا 3 ترابایت حافظه را بر روی 48 ماژول خود پشتیبانی می کند با عملکرد بی نظیر مناسب برای workload هایی با داده های متراکم و پایگاه داده های (Database) ساخت یافته می باشد.

ماژول HPE Synergy 620 Gen9 و ماژول HPE Synergy 680 Gen9

مدل 620 و 680 برای workload های بسیار سنگین استفاده می شوند که به ترتیب 2 و 4 پردازنده اینتل از سری E7 را با 3 ترابایت حافظه در 48 ماژول و 6 ترابایت حافظه در 96 ماژول پشتیبانی می کنند و برای تقریبا تمام نیاز های سازمان های بسیار بزرگ مناسب می باشند.

استفاده از این ماژول ها در سینرجی ایده ال برای سازمان هایی که در حوزه های اقتصاد و بانکداری، بیمه و سلامت و سایر که با توجه به حساسیت بالای فعالیت هایشان و نیاز به دسترسی سریع به داده هایشان، احتیاج به حافظه و سرعت بیشتر دارند مناسب می باشد.

همتای این 2 ماژول را می توان سرور های محبوبی مانند DL380 و DL580 دانست که از سرور های محبوب شرکت اچ پی هستند.

با ما همراه باشید …

خروج از نسخه موبایل