نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای نگهداری و سرویس سرور اچ پی HP ProLiant ML110 Gen7 Server

ML110 Gen7 - سرور اچ پی - سرور - HP Proliant

سرور اچ پی HP ProLiant ML110 Gen7 اولین سرور ایستاده اچ پی با پردازنده Xeon E3 است که انتخاب خوبی برای شرکت‌های بزرگ است که می‌خواهند سرویس‌های IT داخلی را به سایت‌ها و شعبه‌های دورتر گسترش دهند. سرور ML110 Gen7 نیز همانند دیگر سرورهای پرولیانت اچ پی، با کنترل‌کننده مدیریت از راه دور HPE iLO 3 به بازار آمد.کنترل کننده iLO 3 دسترسی را همراه با اولین دو پورت Gigabit Ethernet موجود در سرور به اشتراک می‌گذارد اما می‌توانید امکانی را خریداری کنید که یک پورت اختصاص داده شده را برای مدیریت به آن اضافه کند. این ویژگی‌ها ML110 G7 را کاملا برای سایت‌های راه دور، دفاتر شعبه‌ها و یا ارائه‌دهندگان خدمات IT مناسب می‌کند چون به سادگی می‌تواند از طریق اینترنت از راه دور به آن دسترسی پیدا کرد و رفع مشکل کرد.

انتخاب منبع تغذیه نیز یکی از ویژگی های خوب این دستگاه است، به راحتی می‌توانید با یک منبع تغذیه ثابت ۳۵۰ وات یا تا دو منبع تغذیه ۴۶۰W hot-plug انرژی مورد نیاز آن را تامین کنید. سیستم مورد بررسی ما شامل یک منبع تغذیه ۴۶۰W hot-plug است. سیستم مورد بررسی که مجهز به منبع تغذیه ۴۶۰W hot-plug است با ویندوز سرور ۲۰۰۸ R2 در حالت بی‌کار تنها ۳۵ وات مصرف دارد. این مقدار با نرم افزار تعیین معیار SiSoft Sandra  که هشت هسته پردازنده Xeon E3 را به کار وا می‌دارد اوج مصرف را به ۹۷ وات رساند.

انتخاب متنوعی برای CPUدارید: همراه با Core i3، این سرور امکان انتخاب پنج مدل پردازنده Xeon E3 را می‌دهد. در جلوی سرور 4 جایگاه قرار گیری هارد دیسک قرار دارد. در مدل‌های پایه، بک پلین به طور مستقیم با سیم به کنترل کننده B110i SATA RAID ، متصل شده است که stripe ،mirror ها و درایورهای cold swap را پشتیبانی می‌کند. برای پشتیبانی hot-swap و SAS نیاز به اختصاص دادن HP Smart Array RAID P212 یا کارت P410 PCI Express دارید. دومی دارای هشت متصل کننده SAS که جایی است که می‌توانید از درگاه SFF اختیاری استفاده کنید که هشت hot-swap6Gb/s SAS، nearline SAS، و یا هارد دیسک‌های SATA را پشتیبانی می‌کند.

چهار سوکت رم  بالای پردازنده قرار دارند و به راحتی برای ارتقاء یافتن در دسترس هستند. شامل یک جفت ماژول ۲GB UDIMM است. از آن جایی که هر سوکت از آن تنها تا ۴GB DIMMS را پشتیبانی می‌کند، پس این سرور را تا حداکثر ۱۶ گیگابایت می‌توانید ارتقا دهید .

دی وی دی SmartStart دسترسی سریع به کنترلر RAID را فراهم می‌کند، بنابراین شما می‌توانید هارد دیسک و ترکیبات آن را قبل از لود سیستم‌عامل آماده کنید. همچنین می‌توانید صفحه خانگی مدیریت سیستم HP را نیز نصب کنید تا برای شما وب ساده‌ای مبتنی بر ابزار مانیتورینگ از راه دور را فراهم کند تا بتوانید وضعیت سلامت سرور را در حال اجرا مشاهده کنید.

دانلود فایل راهنمای نگهداری و سرویس سرور HP ProLiant ML110 Gen7 

شرکت اچ پی فایل راهنمای نگهداری و سرویس سرور اچ پی HP ProLiant ML110 Gen7 Server Maintenance and Service Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

دانلود فایل راهنمای نگهداری و سرویس سرور اچ پی HP ProLiant ML110 Gen7 Server Maintenance and Service Guide

خروج از نسخه موبایل