نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9 Server User Guide

ML150 Gen9 - HPE Proliant - سرور - سرور اچ پی

معرفی سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9

سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9 پردازنده‌های Intel® Xeon® E5-2600 v4 می‌تواند Essential Performance را فراهم کند. با وجود نوآوری در HPE ML150 G9 ، مدیریت و پیاده‌سازی به سادگی انجام می‌گیرد و کسب‌وکار شما می‌تواند به طور پیوسته به این مزایا دست یابد. برحسب نیازهای خود می‌توانید HPE ML150 GEN 9 را ارتقا دهید و در کل ارزش تجاری بالایی را نصیب شما می‌کند. سرور HP ML150 GEN 9 کارایی و بهره‌ وری را هم برای سازمان‌های کوچک و هم سازمان‌های متوسط که در حال رشد هستند، فراهم می‌کنند.HP ML150 GEN 9 از پردازنده‌های ۱۸ هسته‌ای پشتیبانی کرده و ۱۲۰W، هم کارایی و هم بهره‌وری را افزایش می‌دهد. سرور HP ML150 GEN 9 از Data Loss و Downtime که با وجود مدیریت خطای بهینه شده ممکن شده جلوگیری میکند؛ همچنین در سرور HP ML150 GEN 9 کنار ۱۶ اسلات DIMM از نوع HPE DDR4 SmartMemory می‌تواند کارایی در حجم کاری و کاهش مصرف برق را نتیجه دهد.

کنترلرهای پشتیبانی شده روی HP ML150 GEN 9 عبارتند از: کنترلرهای تعبیه شده SATA HPE Dynamic Smart Array B140i برای حالت Boot و Data؛ انتخاب کنترلرهای HPE Smart Array برای افزایش کارایی، دسترس‌پذیری داده؛ تکنولوژی ۱۲ Gb/s SAS یا  HPE Smart HBA که قابلیت اتصال SAS با کارایی بالا را دارد و هم در حالت HBA و هم حالت RAID ساده قابل اجراست. پشتیبانی از کارت گرافیک‌های پیشرفته: two single wide و one double wide، که باعث افزایش سرعت در کارایی و اپلیکیشن‌های گرافیگی و VDI می‌شود. این اپلیکیشن‌ها ممکن است در آموزش، سرویس‌های اقتصادی، تحقیقات علمی و تصویربرداری پزشکی استفاده شوند. طراحی دوسوکته این سرور، انعطاف‌پذیری در پیکربندی و امکان ارتقا را فراهم می‌کند تا نیازها، اتصالات و قابیلت‌های متنوعی قابل ارایه باشد.

قابلیت افزونه‌های منعطف مانند ۶ اسلات افزونه PCI (PCIe)، ۸ پورت USB و تنوع منابع تغذیه . سروری جمع‌وجور با عمق ۶۱ سانتیمتر که فضایی عالی را به منظور ارتقا در آینده ذخیره می‌کند و برای کسب‌وکارهای در حال رشد مناسب است که محیط کاری جمع‌وجوری دارند. ارتقاپذیری را با ظرفیت‌های بالاتر هارد فراهم می‌کند: ۱۰ عدد هارد LFF و ۱۶ عدد هارد SFF و افزونه‌های بهبودیافته I/O . با استفاده از استاندارد بهبودیافته دمای محیط که با ASHRAE A3 فراهم می‌شود، می‌تواند مشتریان را در کاهش هزینه‌های کولینگ همراهی کند.

دانلود فایل راهنمای کاربر HPE ProLiant ML150 Gen9 Server

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9 Server User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

دانلود فایل راهنمای کاربر سرور اچ پی HPE ProLiant ML150 Gen9 Server User Guide

خروج از نسخه موبایل