نماد سایت شرکت آرسس

بروکن پیچ (BROKEN PAGE)چیست و چه تاثیری در SEO سایت دارد؟

SEO - بروکن - پیج -بروکن پیج - سئو - سایت - لینک - گوگل - گوگل وبمستر -BROKEN - PAGE-BROKEN PAGE- SEO-GOOGLE

SEO - بروکن - پیج -بروکن پیج - سئو - سایت - لینک - گوگل - گوگل وبمستر -BROKEN - PAGE-BROKEN PAGE- SEO-GOOGLE

بروکن پیچ (BROKEN PAGE)چیست؟

هر وب سایت یا هر بخشی از اینترنت دارای آدرس و نشانی خاص خود هست، که برای رسیدن  به آن بخش از لینک ها استفادهمیگردد. یکی از ویژگی های اساسی هر وب سایت لینک دادن میان صفحات می باشد، که در SEOسایت بسیار مهم است. اگر SEO سایت برای شما مهم است شرکت آرسس به شما توصیه میکند، ماهی یک بار لینک های موجود در وب سایت خود را چک کنید تا در صورت وجود پیج خراب یا شکسته آن را حذف کنید. زیرا هر لینک یا پیچ شکسته یک امتیاز منفی برای بهینه سازی و SEO سایت محسوب می شود. هدف شرکت آرسس پارت از  انتشار این مطلب  توضیح لینک های شکسته به شما است.

پیج شکسته (broken PAGE) چیست؟

لینک شکسته صفحه ای  است که چون  در اتصال و آدرس دهی آن مشکل وجود دارد و کاربر با کلیک بر روی لینک به آدرس و صفحه  ی مورد نظر انتقال نمیکند و با  اشکال رو به رو می شود. به پیج های شکسته اصطلاحا لینک خراب ،لینک پژمرده، پیوندهای متنی با آدرس ناقص (anchor text link) نیز می گویند. پیج  شکسته می تواند شامل هر آدرسی در هر بخش از اینترنت، در دامین خود یا دامین دیگران باشد، و می تواند آدرس هر فایلی مثل عکس، فیلم و یا آدرس گروه و دوستان نیز باشد.

چگونه پیج شکسته بوجود می آید؟

 

صفحات ۴۰۴

همانطور که گفتیم در صورت وجود لینک شکسته و کلیک بروی آن کاربر با صفحه ی not found روبه رو می شود بر روی SEO سایت شما تاثیر می گذارد. ربات های خزنده و موتور های جستجوگر توجه  زیادی به لینک های وب سایت شما دارند و دائما لینک های داخلی و خارجی سایت شما را نگاه میکنند و اگر این لینک ها کاربران را به مقصد درستی هدایت نکنند، گوگل برای آن بخش از سایت شما امتیاز منفی در نظر می گیرد.

حال فکر کنید یک وب سایت شما  هزار صفحه ی ۴۰۴ داشته باشد  از آنجا که این صفحات و لینک ها بر SEO و رنک سایت در موتور های جستجو اثر منفی دارد و باعث افت سایت می شود، شرکت آرسس پارت  در این مقاله شما را با راه های شناسایی لینک های شکسته آشنا می کند.

اثرات منفی لینک شکسته

  1. خطا در لینک باعث کم شدن اعتبار سایت و عدم رضایت  در بین کاربران می شود.
  2. از اعتبار سایت (authority) در موتورهای جستجو کاسته می شود.
  3. SEOو بهینه سازی سایت را کاهش داده و باعث افت رتبه ی سایت می شود.

شرکت آرسس در این قسمت چند سایت جهت شناسایی لینک های شکسته,و SEO به  شما معرفی می کند.

امیدوارم که با این مطلب  توانسته باشیم  به سوالات شما در رابطه با پیج های شکسته پاسخ دهیم. در صورتی که سوالاتی درباره ی سرور های اچ پی و سوییچ و SEOدارید می توانید در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسانشرکت آرسس پارت  به پرسش های شما پاسخ دهند.

خروج از نسخه موبایل