نماد سایت شرکت آرسس

تکنولوژی Smart Update چیست؟

تکنولوژی HPE Smart Update مجموعه‌ای از چند قسمت و مبتنی بر Smart Update Manager (SUM) و Service Pack for ProLiant (SPP) است که در ترکیب با هم مشکلات مربوط به صرف وقت، هزینه و آپدیت‌های Error Prone (شاید در حال حاضر مشکلی وجود نداشته باشد اما ممکن است در آینده خطایی رخ دهد. چنین آپدیت‌هایی برای رفع چنین باگ‌هایی است) را حل می‌کنند و برای این کار از پروسه دو مرحله‌ای استفاده می‌کند.

 

مرحله اول آپدیت: Get Updates

مرحله اول شامل گرفتن Update هاست. این مرحله شامل شه قسمت است که در ادامه بررسی می‌شود:

Service Pack for ProLiant (SPP): مجموعه جامعی از مولفه‌های هوشمند (فریمور، درایور و نرم افزار سیستمی) است که در کنار هم راهکاری ارایه می‌دهند تا بتوان آپدیت زیرساخت‌های سرورهای پرولیانت اچ پی، سرورهای Synergy و HPE BladeSystem را انجام داد.

Smart Components: ماژول‌های مستقل و کاملی در SPP و شامل آپدیت‌های فریمور، درایور و نرم افزار سیستمی هستند، و در واقع کدهایی برای نصب آپدیت‌ها هستند.

SPP Custom Download: وب سرویسی است که امکان کاهش اندازه SPP را از طریق Smart Components، برای مدل‌های سرور و سیستم‌عامل‌هایی که لازمشان ندارید، فراهم می‌کند.

مرحله دوم آپدیت: Apply Updates

Smart Update Manager (SUM): موتور اصلی برای پیاده‌سازی آپدیت‌های فریمور، درایور و نرم افزار سیستمی با استفاده از Smart Components است.

Smart Update Tools (SUT): افزونه SUM است که امکان هماهنگی با HPE OneView و  iLO Amplifier Pack را برای اجرا، زمان‌بندی و Apply کردن آپدیت‌ها به صورت اتوماتیک فراهم می‌کند تا حجم عملیات IT کاهش یابد.

Smart Components، SPP، SUM و SUT در کنار هم، پایداری و Uptime بهتری فراهم می‌کنند.

زیرساخت فوق العاده تکنولوژی Smart Update باعث می‌شود اپلیکیشنی قدرتمند و سبک داشته باشید که ارتقاپذیری بسیار بالا هم دارد و در ضمن با HPE OneView  و HPE iLO Amplifier Pack و Intelligent Provisioning یکپارچه است.

استفاده از این نرم افزار برای Update درایور و فریمور، باعث کاهش Downtime می‌شود.

خروج از نسخه موبایل