نماد سایت شرکت آرسس

راهنمای کاربر HPE StoreEver 1/8 G2 Tape Autoloader

TAPE - StoreEver - HPE

HPE StoreEver 1/8 G2 Tape Autoloader يك راهكار براي پشتيبان گيري اتوماتيك است ؛ مقرون به صرفه، با نصب راحت  و بدون نياز به حضور فيزيكي ويژگي هاي TAPE LIBRARY و تراكم حجم ذخيره سازي را در يك مدل فشردهU1  در هم آميخته است .اين محصول تا 50 ترا بايت قابليت ذخيره سازي را دارد . مديريت و كنترل از راه دور از طريق وب ، امكان دسترسي راحت و سريع و همچنين نظارت و عيب يابي دستگاه را فراهم نموده و امكان پشتيباني چندين سايت را بصورت متمركز محقق مي كند

مدیریت از راه دور و مبتنی بر وب، باعث می‌شود دسترسی، پیکربندی، مانیتورینگ و عیب‌یابی را به صورتی آسان و سریع در Autoloader داشته باشید و نتیجه آن کاهش وابستگی به حضور کارشناس IT در محل است و نتیجه آن این است که به صورت متمرکز می‌توان چندین سایت را پشتیبانی کرد. حفاظت از اطلاعات مهم با رمزگذاری Native باعث حصول اطمینان خاطر شما زمانی که Tape گم یا دزدیده می‌شود، است تا اطلاعات شما از دسترسی غیرمجاز حفظ شود. امکان مانیتورینگ به صورت Proactive و Predicative، کارایی عملیاتی و اطلاعات سلامت هم برای رسانه و هم برای درایو با نرم افزار TapeAssure Advanced فراهم می‌شود. همچنین امکان دانلود رایگان نرم افزار CVTL وجود دارد تا مدیریت، مانیتورینگ و پیکربندی چندین Tape Library از طریق تنها یک کنسول فراهم شود. امکان دانلود رایگان نرم افزار HPE StoreOpen Standalone وجود دارد. این نرم افزار، قابلیت LTFS را در HPE 1/8 G2 Tape Autoloader توسعه می‌دهد.

مشخصات فنی HPE StoreEver 1/8 G2 Tape Autoloader:

Drive type:

Capacity:

Transfer rate:

Number of cartridge slots:

Host interface:

Encryption capability:

Form factor:

دانلود فایل راهنمای کاربر HPE StoreEver 1/8 G2 Tape Autoloader

شرکت اچ پی فایل راهنمای کاربر استوریج اچ پی HPE StoreEver 1/8 G2 Tape Autoloader User Guide را برای استفاده کاربران آماده نموده که در لینک زیر میتوانید آن را دانلود نمایید:

لینک دانلود فایل راهنمای کاربر استوریج اچ پی HPE StoreEver 1/8 G2 Tape Autoloader User Guide

خروج از نسخه موبایل