نماد سایت شرکت آرسس

Surface سرفیس مایکروسافت چیست؟/ بخش نخست

سرفیس - مایکروسافت - سرفیس مایکروسافت - سورفیس - سورفیس مایکروسافت - Surface - Microsoft - Surface Microsoft - Surface Pro 4 - Surface 3 4G - Surface Pro 2017

سرفیس - مایکروسافت - سرفیس مایکروسافت - سورفیس - سورفیس مایکروسافت - Surface - Microsoft - Surface Microsoft - Surface Pro 4 - Surface 3 4G - Surface Pro 2017

معرفی دستگاه Surface

Surface سرفیس مایکروسافت چیست و چرا نام آن با دیگر محصولات رقیب متفاوت است. اگر به دنیای تکنولوژی و فناوری علاقه داشته باشید، قطع به یقین نام Surface را شنیده اید؟ Surface تبلت شرکت مایکروسافت است که کمی با دیگر تبلت ها تفاوت دارد. از لحاظ طراحی، Surface با تبلت هایی که تا به حال مشاهده کردیم متفاوت است. بدنه این تبلت از منیزیم فوق سبک ساخته شده و صفحه نمایش آن مجهز به شیشه های مقاوم گوریلا گلاس است. لبه های دستگاه هم دارای زاویه ۲۲ درجه هستند که باعث احساس راحتی در دست می شود. Surface دارای یک پایه در پشت است که اجازه می دهد تا دستگاه را برای دیدن فیلم یا کلیپ در حالت ایستاده قرار دهیم. در حالی که مهمترین و بهترین ویژگی Surface، کاور یا پوشش آن است که بصورت مغناطیسی صفحه نمایش را می پوشاند. این پوشش که تایپ کاور Type Cover نام دارد، سه میلیمتر بیشتر قطر ندارد. در حالت باز هم قادر هستید که با این پوشش تایپ کنید. تایپ کاور این تبلت را به نت بوک یا یک اولترابوک تبدیل می کند.

تبلت ها به دنیای دستگاه های همراه نظیر تلفن‌های هوشمند متعلقند. اما لپ تاپ‌ها از دنیای دیگری آمده‌اند و وارث بی چون و چرای پی سی‌ ها هستند. حال تصور کنید که یک شرکت قدر دنیای تکنولوژی بخواهد این دو پدیده را با هم آشتی دهد. در مورد مایکروسافت و محصول جنجالی‌اش یعنی Surface صحبت می‌کنیم. این غول فعال در عرصه تکنولوژی چند سالی است که تلاش می‌کند که Surface را به عنوان فصل مشترک دو دنیای تبلت ها و لپتاپ ها معرفی کند. آیا در  تحقق این امر موفق خواهد شد؟ در ادامه سعی می‌کنیم به این سوال پاسخ دهیم.

مایکروسافت طی مراسمی در شهر نیویورک، از Surface Pro 3 رونمایی کرد. این تبلت تنه به تنه لپتاپ های امروزی می‌زند. سرفیس پرو ۳ از نمایشگری ۱۲ اینچی با رزولوشن  ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد. این محصول بی نظیر با ضخامتی معادل ۹٫۱ میلی متر، باریک‌ترین محصول دنیا با پردازشگر Core اینتل لقب گرفته است. سرفیس پرو ۳ در واقع نسل سوم و به نوعی پرچمدار سرفیس های Microsoft به حساب می‌آید. این تبلت نسبت به نسل دوم Surface پرو از طراحی منطقی‌تر، نمایشگر بزرگ‌تر، قدرت پردازشی بالاتر و شارژدهی بهتری برخوردار است.

پیش از این، مدیران مایکروسافت Surface پرو را به عنوان محصولی معرفی می‌کردند که می‌تواند همه تبلت های رده بالا و گران قیمت بازار نظیر آیپد را پشت سر بگذارد. اما این بار آن‌ ها دست از سر تبلت ها برداشته و مستقیم سلاح خود را به سمت بازار لپتاپ ها و به خصوص مک بوک ایر نشانه رفته‌اند. با نقد و بررسی آخرین جنگجوی مایکروسافت همراه باشید تا در کنار هم به برخی از سوالات کلیدی در مورد این محصول منحصر به فرد پاسخ دهیم. ادامه این مطلب را در بخش دوم خواهیم خواند.

شما می‌توانید برای خرید این دستگاه یعنی محصول شرکت مایکروسافت به نام Surface با شرکت آرسس تماس حاصل فرمایید.

خروج از نسخه موبایل