نماد سایت شرکت آرسس

ups ها چند نوع هستند؟/ بخش دوم

یو پی اس - پاورتک - یو پی اس پاورتک - ولتاژ - یو پی اس هژیر - UPS - UPS ONLINE - UPS OFFLINE

یو پی اس - پاورتک - یو پی اس پاورتک - ولتاژ - یو پی اس هژیر - UPS - UPS ONLINE - UPS OFFLINE

در UPS های آفلاین اگر ولتاژ Bypass از حداقل مجاز پایین تر رود، اینورتر بلافاصله شروع به کار می کند و بار به وسیله سوئیچ استاتیک ( یا رله خروجی) به اینورتر منتقل می شود با توجه به این که مراحل انتقال پس از قطع ولتاژ Bypass آغاز می شود وقفه اجتناب ناپذیر در تأمین انرژی بار روی می دهد، اگر چه این وقفه کوتاه به اندازه ۲ الی ۱۰ میلی ثانیه است.

لازم به ذکراست که اکثر بارها به نحو مطلوب و بی آنکه متحمل اثرات مضری شوند این زمان را پشت سر می گذارند و با عادی شدن وضع برق شهر بار مجدداً به مسیر Bypass منتقل می شود.

۲-این نوع UPS شامل دستگاههایی می شود که در آنها سعی شده با اضافه کردن سیستم تنظیم ولتاژ در مسیر By pass عملکرد بهتری نسبت به سری Off-line ارائه شود. دو نوع از متداولترین سیستمهای این رده UPS مجهز به ترانس Buck/Boost وترانس ferrorvesonat است. مشابه مدلهای UPS Off-Line مدل Line-Interactive بار خود را از طریق مسیر Bypass تغذیه می کند و بر اثر هر حادثه ای که سبب قطع برق شهر شود آن رابه اینورتر انتقال می دهد. در بخشهای باتری، شارژر و مدار اینورتر نیز با سیستم Off-Line یکسان است در حالی که به خاطر اضافه شدن مدار تنظیم ولتاژ در مسیر By pass بار کمتر به اینورتر منتقل می شود. چنین سیستمی تاثیر بیشتری درکاهش هزینه ها داشته و عمر مفید باتری در مقایسه با Off-Line بیشتر می شود.

۳-گروه دیگر یو پی اس ها, گروه یو پی اس های آنلاین می باشد. این دسته که اغلب UPS های مصرفی را تشکیل می دهند, دارای تکنولوژی جدیدتری نسبت به دیگران بوده و به علت تأمین برق مداوم و با کیفیت ثابت و مناسب, پر مصرف ترین گروه از دسته بندی UPS را تشکیل می دهند. این مدل ups برای سرور استفاده می شود.

برای خرید یو پی اس ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب با شرکت آرسس پارت تماس حاصل فرمایید.

خروج از نسخه موبایل