نماد سایت شرکت آرسس

WDS در مودم چیست ، و چگونه می توان آنرا راه اندازی کرد

WDS

WDS

پیش از هر چیزی باید بدانید که WDS از عبارت Wireless Distribution System گرفته شده است و به معنی سیستم توزیع شده بی سیم می باشد. حتما شما هم در تنظیمات و اصطلاحات مودم با این کلمه روبرو شده اید ولی آیا با آن شناخت دارید؟ با آرسس پارت همراه باشید :

WDS یک سیستم می باشد که در یک شبکه IEEE 802.11 امکان اتصال داخلی بی سیم (Wifi) نقطه دسترسی (Access Point) را محیا می کند. در یک شبکه بی سیم به واسطه این سیستم می توان بدون نیاز به زیرساختهای سنتی، نقاط دسترسی زیادی به یکدیگر لینک گردند.

مزیتهای WDS

این سیستم نسبت به راه حلهای دیگر مزیت مهمی دارد که در میان نقاط دسترسی، آدرس مک تمام فریمهای کلاینت لینک می گردد. یک نقطه دسترسی می تواند یک ایستگاه اصلی یا از راه دور یا اینکه یک رله باشد:

1- معمولا یک ایستگاه اصلی با اترنت اتصال پیدا کرده است

2- یک ایستگاه رله اطلاعات را از کلاینتهای وایرلس،ایستگاه های از راه دور یا دیگر ایستگاههای رله یا اصلی دیگر رله می نماید

3- یک ایستگاه از راه دور اتصال های کلاینتهای وایرلس را پذیرش می کند و آنان را به دیگر ایستگاههای اصلی یا رله انتقال میدهد. با استفاده از ادرس مک اتصال بین کلاینتها ایجاد می گردد.

در یک سیستم توزیع شده بی سیم،همه ایستگاه ها می توانند پیکربندی گردند تا از کلیدهای رمزنگاری مشابه، روش رمز گذاری و کانال رادیویی استفاده نمایند. این امکان وجود دارد که ایستگاهها با SSID متفاوتی پیکربندی گردند.البته WDS به ایستگاههای پایه نیز نیاز دارد تا برای ایستگاه های دیگری که در سیستم هستند پیکربندی را ارسال کند.

تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

آرسس پارت تامین کننده سرور و تجهیزات شبکه با بهترین کیفیت و ضمانت نامه معتبر

آرسس پارت ، نبض تجهیزات شبکه

واحد فروش : 77538205-021
واحد فنی و پشتیبانی : 77538696-021 | 77531760-021
info@arsess-co.com
خروج از نسخه موبایل