نماد سایت شرکت آرسس

چرا سرورهای HP بهترین و کاربردی ترین پیشنهاد هستند؟

سرور - اچ پی - سرور اچ پی - سرور HP - سرورهای HP - سرورهای اچ پی

چرا سرور های Hp را باید انتخاب کرد؟

در حال حاضر سرورهای HP پرفروش‌ترین سرورهای سراسر دنیا هستند. در داخل هر کدام از این سرورها، قطعات اصلی مثل رم DDR4، حافظه و منابع تغذیه وجود دارد. این قطعات برای بهترین کارایی در واحدهای کاری مختلف و با قابلیت اطمینان بالا طراحی شده‌ و Performance بالایی را به کاربران می دهند.

سرورهای HP با توجه به گوناگونی قطعات داخلی ( از ساده ترین و کوچک‌ترین تا سایزهای متوسط و تجاری تا بزرگترین دیتاسنترها) بهترین انتخاب برای بخش‌های IT هستند. نسل‌های جدید سرورهای HP همواره در جهت بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان بیشتر بوده است.

دلایل کیفیت بالای این سرورهای HP

1- طراحی سرورهای HP: این سرورها طوری طراحی شده اند که حداکثر کارایی و اطمینان را برای جلوگیری از down شدن داشته باشند. تمامی قطعات داخلی توسط خود شرکت HP تست و سپس ارائه می‌شوند.

2- کاربر محور بودن این سرور ها: بخش تحقیقات و توسعه شرکت اچ پی همواره تجربه کاربران مختلف را در محصولات جدید لحاظ می‌کند. اینکه کاربران چه نیازها و انتظاراتی دارند.

3- افزایش قابلیت تست توسط کاربر: تمام سرورها و قطعات آن قابلیت تست هستند. این موضوع باعث افزایش قابلیت اطمینان، ایجاد همکاری، رسیدگی به خطاها و بازیابی می‌شود.

4- ابزارهای مدیریت سرور و فریم ور ها: تکنولوژی iLO راهی برای پیکربندی (configuration)، نگهداری، نصب و راه اندازی است. این قابلیت باعث کاهش هزینه‌ها برای اپراتور در مقایسه با دیگر سرور ها است. همچنین به روز رسانی هوشمند (Smart Update Manager (SUM)) عملیات پیچیده فرم ور و نرم افزارهای نگهداری را آسان‌تر می‌کند.

5- Firmware BIOS: همچنین Firmware BIOS ها برای بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان قطعات بهینه شده‌اند.

علاوه بر موارد فوق دلایل زیادی وجود دارد که سرورهای HP را به محبوب ترین برند سرور در جهان تبدیل کرده است. بسیار آشکار است که محصولات شرکت اچ پی صرفاً محدود به سرور نیستند و محصولات دیگری مانند Storage, Switch, 3par را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

با ما همراه باشید …

خروج از نسخه موبایل